• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja

Välkommen lilla bolla! Grattis till plus! Hur mår du?

• Lilla Bolla

Tack! Mår bra :) lite öm i brösten har haft lite illamående som kommer i några sekunder! Som en liten våg och sedan normal igen! Trött på kvällarna! Sover oftast innan 9:)

Oroar mig lite idag för tycker att ömheten i brösten känns mindre... Men det kanske är så det är??? Hur tog du dig igenom de första veckorna?? Tycker det är hur jobbigt som helst...

• Mabaja

Lilla Bolla: gläds åt de symptom du har! Jag hade trötthet och utebliven mens. Thats it! Alla symptom är bra symptom.

• Lilla Bolla

Ja försöker inse att det kan vara olika! Konstig man är som vill ha ont:) ska på hälsosamtal på tisdag och ska bomba min BM med frågor:) gick ju igenom allt sist men känns som man har fler frågor denna gången....

Är så törstig hela tiden också... Vet du om det hänger ihop med grav??

• Cat79

Lilla Bolla: Välkommen hit! Hoppas du mår bra. Vet du nån hur det går för MIMMI? Tänker ofta på henne!

• M I M M I

Jag är här Cat! jag mår bra, har börjat en ny Ivf och vi går den obligatoriska föräldrautbildningen inför adoption, så det rullar på. Jag läser i er stängda tråd, så har koll på dig men skriver sällan...

Stor kram och tack för att du tänker på mig

• Cat79

MIMMI: Åh vad härligt att höra från dig :) Er väg har varit lång till ett barn men nu kan den inte bli mycket längre. Du vet att ALLA här håller tummar och tår att ni får bli föräldrar på ett el annat sätt! Förstår inte hur du orkar läsa våra trådar m förr el senare är även du mamma och får skriva om din prins/prinsessa. Varma kramar till dig!

• Cat79

MIMMI: Hur går det för dig? Tänker på dig. Kram Trist att tråden inte är så aktiv...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma