• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • SoMa72
    Cat79 skrev 2013-03-25 08:29:12 följande:
    Soma: Då förstår jag att du vill ha snitt och det borde du ju få med! Spännande med VUL och det kommer gå bra :) Skönt att du mår bra också, lättare när man har en liten med. Trött hör ju ihop m graviditet m passa på att vila/sova när du kan. Kram
    Ja, jag loggade in mig på "Mina vårdkontakter" igår och där kan man ju se sina journaler. Stod bl.a att läkaren (som kollade upp mig efter snittet) pratat om att helst skulle jag föda vaginalt, men om jag ville ha snitt iaf så skulle det inte vara några problem.
    Hehe, jo tack, jag somnar i soffan så fort jag har ätit middag ungefär Vilken fantastiskt rolig och underhållande fru jag måste vara nu Tungan ute

Kram på dig!   
    ♥ ♥ ♥ BF nov 2013 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2013-03-25 08:32:23 följande:
    Soma: 8 april är ju nära! Snart dags! :)

Är ju två hela veckor kvar Det känns som flera år...
    Hur mår du, gumman?  
    ♥ ♥ ♥ BF nov 2013 ♥ ♥ ♥
  • Mabaja

Jag mår väl sådär! Foglossning så har fått ta hjälp av en krycka nu på senaste. Sliten av all ensamtid och ska få järndropp igen.

• SoMa72
    Mamma till W skrev 2013-03-25 09:01:19 följande:
    Jag mår väl sådär! Foglossning så har fått ta hjälp av en krycka nu på senaste. Sliten av all ensamtid och ska få järndropp igen.
    Oj, stackars liten... Men bra att du har fått kryckor iaf och att du får dropp.
    ♥ ♥ ♥ BF nov 2013 ♥ ♥ ♥
  • Mabaja

Jag har inte fått kryckor utan har tagit Daniels han har sen han bröt foten! Men insåg att måttet var rågat när jag inte tog mig upp ur soffan. :)

• Gudinnan

Hejsan hoppsan hur går det flickor ?
    Det var väl ''ett tag sen'' hmm hahaha 

Ebba 2005 Amadeus 2008 Elias 2010
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2013-03-25 11:04:51 följande:
    Jag har inte fått kryckor utan har tagit Daniels han har sen han bröt foten! Men insåg att måttet var rågat när jag inte tog mig upp ur soffan. :)

Åhå, då är jag med... Men shit, låter ju inget vidare. Hur har det gått med allergin? Är den bättre nu när det inte är så kallt?
    ♥ ♥ ♥ BF nov 2013 ♥ ♥ ♥
  • Mabaja

Soma: det är mycket bättre. Nu får jag inte alls i samma utsträckning. Längtar sjukt mycket till våren och värmen så det försvinner helt! :)

• SoMa72
    Mamma till W skrev 2013-03-25 13:50:17 följande:
    Soma: det är mycket bättre. Nu får jag inte alls i samma utsträckning. Längtar sjukt mycket till våren och värmen så det försvinner helt! :)

Skönt att det är bättre! Ja, vem längtar inte till våren? Nu får det vara nog med vinter...
    ♥ ♥ ♥ BF nov 2013 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma