Plus igen efter mf/ma
Jag ser fortfarande bara "lagom trivselviktig" ut...
Ingen bebismage här inte, å andra sidan kan jag ju fortf ha mina vanliga kläder, så jag ska inte klaga.
Ingen bebismage här inte, å andra sidan kan jag ju fortf ha mina vanliga kläder, så jag ska inte klaga. har en dålig känsla :/
Bruna flytningar idag, och de 2-3 senaste dagarna har det kännts likadant "där nere" som efter fl med dottern. Känns som att jag har fött en melon eller ngt.. vet inte om det är ngt dåligt på g eller om det "bara" är bäckenet som vidgas? Känns inget bra :(
Vad tycker ni om Alicias ansikte idag? :(

Imorgon går jag in i vecka 13 (12+0), det är samma dag som jag började blöda ordentligt förrförra gången och fick konstaterat ma. Det är verkligen en milstolpe att ta sig förbi, med levande bebis i magen :) *jublar*
Ska även på första bm-besöket imorgon :)
Tack allihopa :D Känner mej mer levande än på länge.. så antar att det är en del av läkningen efter allt som hänt detta året.. att bearbeta och ta sig förbi. Kändes så tungt igår och i fredags när bekanta i samma by fick sina bebisar .. den ena var beräknad samma dag som vi var i oktober, och den andra en vecka innan.. och nu har de sina bebisar..
Men eftersom jag har en liten i magen nu så känns det lättare <3
Välkomnar vecka 14 med en bild på den växande magen :)

Var är min bebismage då?
V 17 idag...
Med dottern hade jag helt platt mage tll vecka 22, sen började den puta lite smått :P
Nåja, den kommer när den kommer