Plus igen efter mf/ma
26 minuter kvar tills jag ska vara hos läkaren. Neeeeeervös och förkyld som attans. Håll nu tummarna för att läkaren tar mig på allvar och att dom hittar vad som är fel!
26 minuter kvar tills jag ska vara hos läkaren. Neeeeeervös och förkyld som attans. Håll nu tummarna för att läkaren tar mig på allvar och att dom hittar vad som är fel!
Grattis :)
Mitt läkarbesök gick över förväntan bra och hon tog mig på allvar när hon såg hur svårt jag hade att bara gå in i rummet. Rabblade upp min lista över hur jag mår, och hon ville genast känna på sköldkörteln. Tog 6 rör med blod som jag får svar på under torsdagen eller fredagen. Hon misstänker giftstruma :/ Hur ska detta gå.. gravid och allt? :/

men jag har mått så här sen i februari/mars.. så det är nog inte så :/
Grattis till er om plussat, fått bebis och fått lyckade ul :)
Biter ner mina naglar totalt i väntan på provsvaren.. hoppas verkligen att dom ringer imorgon så jag inte behöver vänta till fredag!
Hur är det med operation och graviditet? Vad är rekomenderat och vad finns det för risker? *grubblar*
Åhhh, varför kan läkaren inte bara ringa så jag får provsvaren? :(
Imorgon ska läkaren ringa eftersom mina provsvar var normala, så ska prata om fortsatt utredning.
Tog beslutet igårkväll att sluta röka.. om 4 minuter är det ett dygn sen jag röka min sista cigg. Har ersatt lite med kaffe idag, fast jag knappt tycker om det., men måste ha ngt annat att göra.. ganska stolt över mej själv :)
Vecka 15 imorgon :D