Plus igen efter mf/ma
Välkommen vecka 17 :)
Välkommen vecka 17 :)
Heej tjejer! Hoppas allt är bra med alla!

Hihi, visst växer den :) Är glad över att det syns att jag väntar.. med dottern hade jag helt platt till 24 och kände mig inte alls gravid :O Ser det ut som en tjejmage? Hurdå?
Leaeva: Mega-grattis till era 3 mirakel! 
Idag välkomnar vi vecka 18 :D 8 dagar kvar till RUL :D

Hej brudar!
Hoppas allt är bra med alla :)
Går in i vecka 19 imorgon, inte klokt ju! RUL på tisdag och jag är sååååå nervös!!!! Drömmer om att det är tomt i magen, att det är ma, att den är missbildad.. :(
Bebis lever, och ser frisk ut vad dom kan se just nu. Blev flyttad ett par dagar så nu är bf den 6/4 istället för 1/4. Där var bara två kärl i navelsträngen vilket gör att vi fick en tid igen till läkaren som ska göra nästa ul om en vecka, och magsäcken syntes inte.. så därför ska det också kollas upp om en vecka. Men den levde iaf ♥
Nu har jag uppdaterat bloggen om Rul:et för er som vill läsa! dessieborgstrom.se
Inte för att vara oförskämd eller så.. men ni som skriver att det var skönt att allt såg bra ut på vårt Rul, och gratulerar till lyckat rul.. läste ni verkligen vad jag skrev? var jag så otydlig?
Bebis har bara 2 kärl i navelsträngen istället för 3. Det kan tyda på hjärtfel, kromosomfel eller med jättemycket tur.. ingentig alls. Men där finns en stor risk att bebis inte får den näring h*n behöver eftersom flödet i navelsträngen blir sämre med bara 2 kärl. Samt att bm inte hittade magsäcken, men kan ha den enkla förklaringn att bebis precis tömt. Tycker ni att det var ett lyckat rul? :(
Återigen, ber om ursäkt om jag är oförskämd.. men rulet rasade min värld..