Inlägg från: Smålands jänta i storstaden |Visa alla inlägg
  • Smålands jänta i storstaden

Jaha då har vi varit inne på förlossningen igen... Tappen har blivit 1,2 cm kortare igen och öppningen inneifrån är tillbaka och är lite större... Men tack och liv gav mina SD med sig när vi kom dit och ctg visade inte så mycket mer än en livlig bebis, och ja en mer påverkad tapp. Bara att åka in igen om det blir värre... Ännu striktare vila nu, kommer snart inte kunna gå för alla muskler försvinner, än värre hur ska en förlossning gå om jag ska ligga i 6 veckor till!? Men skönt att slippa inläggning denna gången och att bebis mår bra! Bara mammas kropp som krånglar.

Hoppas ni alla underbara mammor/blivande mammor har en underbar helg!

Va söta ni är röntgen och cat! Bara bebis mår bra får jag stå ut här i sängen/soffan. Ja inte är det så lätt som det låter att bli gravid och sen föda, nej det är många prövningar på vägen! Hoppas detta i långa loppet stärker mitt och sambons förhållande, för just nu är jag världens sämsta sambo!

Grattis både lallan och 2barnsmamman till era underbart söta små! Längtar så efter sin egen när man ser era små sötingar! (men ett tag till får han hålla sig inne i värmen!)

Usch va jobbigt havsklippan. Hoppas ändå att nästa läkare ser ljusare på det och att det är ett "litet fel" som lätt går att ordna när den är född! MASSOR MED STYRKEKRAMAR!!!

Varit lite off på senaste tiden. Känner inte att jag njuter av denna graviditet, jag älskar att ha detta lilla barn i min mage och jag älskar min fina mage men är ganska nere just nu då jag inte ens kan gå utanför dörren här hemma. Vilket resulterar i att jag är otroligt osocial, ja det blir en ond cirkel. Inte ens julhandla kan jag göra så jag tackat internet för hjälpen. Nu har jag fått klaga av mig men egentligen ville jag bara tala om för er att jag är här, läser varje dag men finner inte motivation till att kommentera. KRAM alla mammor!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma