Inlägg från: Smålands jänta i storstaden |Visa alla inlägg
  • Smålands jänta i storstaden

Plus igen efter mf/ma

Ja usch för bristningar! Såg förra veckan att dom börjar komma på magen riktigt jobbigt tycker jag men gör det att bebis föds frisk och mår bra så va faan... Får leva i baddräkt istället för bikini.

Jag har alltid haft på brösten mrn även där är det nya, mörkare, men just magen är ännu värre tycker jag...

Mabaja: nej tyvärr är det en bieffekt vissa får släpa på efter att ha satt ett underverk till världen! Men både du och kan ju intyga att det INTE är för att vi gått upp i vikt för fort, utan HORMONER! Det känns liite bättre men surt ändå. Vissa slipper ju helt

Har börjat planera min framtid lite igen iaf de närmaste veckorna, får ju snart upp och traska!!! 32+1 idag!! 10 veckor sedan jag låg inne och trodde att bebis skulle komma. Wihoo!

Tänkte höra om det är fler som har lust att ses över en fika om någon vecka? (sofy vet jag redan ) men fler?? Mabaja? Vilka mer är det som bor i stockholm?

Haha mabaja! Tvättlappar, julskinka? Mjölk skulle jag gissa på!

Ang träffen, bor söderort och hittar inte alls västerort! Men kvällen går bra
    För min del oxå, äta lite! Mitt förslag är inne i stan någon stans? Har aldrig varit i kista och är rädd att kag inte hittar! :-0

Två rätt är ändå bra med tanke på bilderna! Måste varit kul att gå och handla idag iaf!!

Gallerian inne i stan har väl öppet? Tänkte på mallanis som kanske inte heller hittar så bra varken söderort eller västerort? Enda galleriannsöderort jag känner till är skärholmen... Finns det fler förslag så fram med dom! Kanske något fik med plats för lilla Wilda oxå?

Kista skulle funka då ju! Kanske blir att man passar på att kolla lite på bebissaker oxå då! Har de nåhon bra barnbutik där? Någon som inte bara har kläder tänker jag då.

Happi: vad jag har hört så får de med grav. diabetes inte gå över tiden. Det betyder ju ofta att bebisen inte blir så stor. Även fler TUL brukar man väl oxå göra? Även om du nu har grav. diabetes behöver det ju inte betyda att sofia blir så stor. De kommer hålla koll på dig, det är jag säker på!

KRAM!

Längtan: vet hur du känner!!! KRAM. har levt med de tankarna sedan v20 då min tapp var påverkad redan då. Kollade de tappen på dig när du var inne? Vilken vecka är du nu? Varje dag är en seger, nu har det gått 12 veckor för mig sen första gången tappen var påverkad och hade börjat öppna sig. Ta en dag i taget, varje dag är en seger för bebisen säger min BM varje gång vi ses!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma