Plus igen efter mf/ma
Havsklippan: Underbart och ett stort grattis. KRAM
Havsklippan: Underbart och ett stort grattis. KRAM
MCT: Gratulerar!!!!
Javisst: Underbart m lyckat RUL :)
Mamma till W: Kan tänka mig att du ej är poppis men du måste tänka på dig själv och bebis i första hand! Kram på dig!
Stor kram även till MCT! Snart är dina små här, håll ut!
Jag har gått in i v 10 och måndag är det VUL. Hoppas allt ser bra ut och gör det inte det så var det inte meningen... Nu har vi Lovis men önskar givetvis fler. Vi har även bokat KUB om ca 3 veckor!
Kram på er alla!
Mamma till W: Fy vad tråkigt med kräksjukan, hoppas den går över fort. Stor kram!
Mamma till W: Hur mår du idag efter utgång igår? Hur är det med lillan? Hoppas det är ok idag.
Imorgon är det VUL och är nervös.... Ska ta med mig Lovis för om det är negativt besked så har jag henne där att krama extra!
Hoppas ni andra mår bra med era stora/små magar :) KRAM
Dag och Natt: Tack! Mår mycket bättre nu men är trött.... Mådde illa de första veckorna och det var så jävligt. Hur mår du? Kram på dig.
Dag och natt: Imorgon kl 10,30 ska jag på VUL och gå det bra där så blir det inskrivning ons.
Idag har vi fått se en liten krabat med ett tickande
. Är så glada att första bekräfelsen visade bra men vi tar en dag i taget. Enligt VUL är jag i ca 9+5 och BF 30 aug (enligt graviditetskalendern 10+2).
Hoppas allt går bra idag SoMA!!!!
Ha en fortsatt bra dag för det ska jag ha!
Tack för alla grattis! Helt underbart :) saftochbulle: ja då är vi mycket lika :)
Vilken dag för många, plutten: härligt att allt såg bra ut även om liten inte ville samarbeta så bra. SoMa: Vilken buse som inte vill ligga rätt, hoppas den vänder sig utan vändningsförsök.
Kram på er!
MCT: Åh myspys då dina småttingar snart är här. Håll ut den korta tiden som är kvar och då hoppas vi dem tjockat på sig lite till. Kram på dig.