• Cat79

Plus igen efter mf/ma

Heja Sofy! Kan tänka mig att du är en rolig patient att ha  hand om. Kram och lycka till!

• Cat79

sofy: Stort grattis till din lille son. Nu är Devin äntligen här, bra jobbat! Kram

• Cat79

sofy: Devin är helt bedårande! Stort grattis igen. Kram på er hela fam.

• Cat79
    kajsalisa skrev 2011-04-14 18:43:31 följande:
    Melika; jag drar storlek 36-38 i vanliga fall och jag har klarat mig på small i de få mammakläderna jag har haft.
    Kajsalisa: Verkar som vi är ungefär lika stora med som våra små :)
  • Cat79

Så fina bebisar som kommit till världen och fler blir det. Kram på er som får gå med era fina magar nu i vår (saknar min lite faktiskt).

• Cat79
    Evve81 skrev 2011-04-16 06:53:21 följande:
    Jag vill ju gärna ha nåt lite ovanligt. Den äldsta har iofs inte det hon heter Tuva men sonen heter Agaton och det är han ensam om i kommunen. Det spelar egentligen ingen roll vad det är för typ av namn..... Hulda-Li är väl det flicknamn vi bestämt oss för. Love är fint men jag har en kompis vars son heter det Det största problemet är väl att jag och maken inte alls tycker samma. Elis gillar jag men inte maken men jag  håller på bearbeta honom lite
    Elis tycker jag med är fint samt Elian. Wilmer, Ville och Wilton gillar jag men de 2 första är vanliga.
  • Cat79

LittleJunia: Stort grattis till er dotter! Skönta att allt gick bra även om det gick så fort. Stor kram

• Cat79

sofy: Så underbart fin pojk du har! Hoppas ni njuter för fullt.
    Sötfilur: Skönt att bebis är fixerad... inte långt kvar nu - spännande!
    Sugar: Gött för dig när det varit tufft. Du får fira med Champis eller nåt.
    Melika: Grattis till lyckat ultraljud!

Kram på er alla, har säkert glömt nån som kanske behövdes kommenteras...

• Cat79

Little Junia: Fina dina små är :) Förstår att namn ej är klart när man är anställd på samma kön man hade sen innan. Kram på er och krya på dig.

• Cat79

kjaam: Lycka till! Så mysigt att ni ska få se er lilla plutt och givetvis går det bra. Kram

sötfilur: Så fin bild på dig med magen o snart är den borta o du har din bebis här :)

Glad Påsk på er! Kram

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma