• Cat79

Plus igen efter mf/ma

Saifreee: Härligt med lyckat VUL, nu ska det bli bebis!
    Prommis: Skoj att du berättat den stora nyheten till jobbet!

• Cat79

Småland och Färnevik: Snart är era små här - Underbart. Lycka till med förlossningen. Kram

• Cat79

Småland och Färnevik: Stort grattis till era små, Ni har säkert skrivit vad de vägde o hur lång de var m uppdatera gärna igen om ni vill. Hoppas ni mår bra. KRAM

Pinklove: Åh vad spännande... Ni har mycket att se framemot! Jag var ju hemma länge o sen helöppen när jag kom in så önska dig detsamma. Kram

• Cat79

Gratta till Färnevik för inte en enda bristning.... skönt. Du måste vara skapt för att föda, kan inte fatta hur jag kunde få så grova bristningar, suck. Visserligen är det viktigast att Lovis mår bra.

• Cat79
    kajsalisa skrev 2011-03-13 19:06:31 följande:
    Ja du Mabaja, det kanske blir snart igen, vem vet?! Vi har väl mer eller mindre bestämt att satsa på nummer två andra halvan av 2012 eller ev tidigt 2013 så vi kanske får följas åt i nästa graviditet också... :)
    Det ´kan vi med tänka oss :) Hoppas det går fort och lätt samt att det går hela vägen när man är där igen.
  • Cat79
    kajsalisa skrev 2011-03-13 19:38:40 följande:
    Så kul det vore om flera av oss fick följas åt igen?! Jag tycker att det är svårt att veta när man ska börja försöka dock. Hittills har vi varit superfertila och blivit gravida på andra försöket båda gångerna, men det är ju ingen garanti för att det blir så igen och har man otur kanske det blir missfall igen. Vem vet?
    En annan har ej kommit så långt som mys med sambo....har ej vågat ännu pga mina stora bristningar. Vi ska nog bara sluta skydda oss och så blir det syskon när det blir, tätt eller inte. Skönt att du blivit gravid  så snabbt m som du skriver kan det ta tid nästa gång. Vi har fått hormonhjälp så vi får se om det behövs igen eller om det blir spontant. Ja det hade varit kul att följas åt :) Hoppas vi slipper fler tråkigheter ang graviditeter.

Sofy: Krya på dig gumman KRAM {#emotions_dlg.flower}
  • Cat79
    Muffe skrev 2011-03-14 13:18:12 följande:
    Så skönt att höra. Man tror ju att man ska bli helt slapp och öppen efter en förlossning haha!
    Beror nog på hur mycket bristningar du får. Jag kan tänka mig att jag är slappare men förhoppn.vis får vi bra sex framöver...
  • Cat79
    kajsalisa skrev 2011-03-14 12:31:52 följande:
    Cat; Vi vågade oss på lite mys för första gången i helgen faktiskt. Det gick bra, men vi tog det väldigt försiktigt. Kände av lite där jag blev sydd...
    Heja dig :) och skönt att det gick bra. Har inte vågat ännu.... vet att det inte blir bättre av att vänta m är man sydd så mycket som jag är så är det svårt att släppa det. Stackars min sambo, var ej jättesugen höggravid o inte nu...Men tur är att vi kan prata om det o han förstår.

Mabaja: Du är ju för rolig :)
  • Cat79
    färnik skrev 2011-03-14 13:06:47 följande:
    Här är våran lilla skrutta! Hjärta

Mina fina döttrar!!!

Underbara prinsessor du har Hjärta
  • Cat79
    kajsalisa skrev 2011-03-14 15:10:03 följande:
    Hatar att jag inte kan se foton när jag surfar via FLs app....

Sötfilur: har svarat dig angående inlägg i andra tråden.
    Ang sex... Förvisso har vi bara gjort det en gång sedan förlossningen, men det var inget slappt så långt ögat kunde nå. Snarare tvärtom. Nästan lite som att förlora oskulden igen tyckte jag.
    Kan tänka mig att man blir lite slappare samtidigt som det säkert känns som att förlora oskulden igen eller inte vet jag.... får se hur en annan känner

Sötfilur: Libero tycker jag med ha bäst amninlägg
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma