• Cat79

Plus igen efter mf/ma

telgebo: stort lycka till imorgon. väntar på de glada beskeden. hoppas du kan sova lite inatt

• Cat79

Jag har engångsinlägg från Natusan eller Libero men finns säkert massa att välja mellan. Har inte använt tvättbara.

• Cat79

telgebo: Vad glad jag blir när jag gick in nu och läste att altl gick bra, vad var det vi sa. Kram och grattis till lyckat VUL.

• Cat79

Smålandsjänta: Dagen innan jag fick värkar var jag extremt dålig i magen..... var nog ett tecken att det skulle sätta igång och nu hoppas vi det är så för dig. KRam

• Cat79

Lycka till Marlyn!

Sötfilur: Jag kunde få rikligare flytningar ju längre i graviditeten jag kom så det är lugnt. Angående sparkar så blir det mindre plats i magen och då blir det inte lika tydliga rörelser. Det blir mer sega rörelser än sparkar så fullt normalt.

• Cat79

Marlyn: Beklagar verkligen. Hoppas ni finner styrka längre fram när din kropp är återställd. Varma kramar!

• Cat79

Vilket program på 4:an, lipade som bara den i slutet. Ni har verkligen något att se framemot tjejer! Det är så mäktigt med första mötet med sin bebis. Jag hoppas ni får föda vaginalt men blir det snitt så går ju det med bra. Som sagt undra hur lång tid andra förlossningen tar för mig då jag endast höll på i ca 2,5 timme på förlossningen eftersom jag var hemma så länge och helöppen när jag kom in. Nästa gång kanske vi inte ska stanna hemma så länge Flört

Kram på er!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma