kajsalisa skrev 2010-10-04 17:46:27 följande:
Nån som har nåt bra husmorstips mot halsbränna? Har pecis tryckt i mig en näve sötmandel och planerar att bli bättre på att dricka mjölk och mer eller mindre sluta med kaffe. Vill inte ha en till kväll/natt som igår...
banan och mjölk är väl de husmorsknepen jag kan... Annars skulle jag tipsa om Losec Mups. Det har varit min räddning! Innan levde jag på samarin men till slut stod jag inte ut och provade Losec, nu är jag fast! Längtar till jag kan sluta med dem! Har gått åt några kr, men värt varenda en!
MCT79 skrev 2010-10-04 16:42:14 följande:
Ringde nyss till en barnmorska på barnmorskemottagningen i Kungsängen... fan vet varför... jag behövde ventilera bara. Gud vilken underbar människa. Ringde dit i Januari med i samband med mitt utomkvedes då... lika underbart bemött då... jag känner mig sååååå luuugn nu....
Låter det knäppt att säga att jag är lugnare denna månad än förra? Vet inte varför... Har inte alls samma känsla av att nått är fel... även om jag inte vågar hoppas riktigt... Hmm.. Kanske för att man nu varit med om ett "vanligt" mf och vet hur det är.. jag vet inte...
Pancakes har du mycket symtom? Jag hade hemskt ömma tuttar men de är nästan borta.. ömheten allså, inte tuttarna..

.. har däremot rätt rejäl molvärk som kommer och går.. å ett lugn... hahah-... jag är rubbad... =)
Åh vad underbart!! Hoppas verkligen nu att dina plus blir starkare. Mitt var inte riktigt starkt förrän några dagar efter bim! :) Det ska gå bra den här gången, dags för ett sommarbarn för dig nu! :)