Plus igen efter mf/ma
Lycka till mallanis! Det går säkert jättebra!
Lycka till mallanis! Det går säkert jättebra!
Sötfilur: jag skulle gått på Mumin, alla gånger. Både för att karaktärerna är mycket snyggare, och för att jag aldrig gillade Laban, jag tyckte han var en ganska "menlös" figur"....
Ang spjälskydden i mumin.. jag tycker mumin är sååå tråkiga! Haha, men de verkar ba va jag ;) Gillar Pingu o Laban serien bättre isåfall om ja ska välja ngt.. färgerna på Laban passar mig bättre, svart/rött o så ;D Pingu turkos/brun (vagnen är brun..) men vi får se.. tycker de e så tråkigt när allt e Mumin/Laban/Pingu/Tummen osv, de har ju nästintill alla på sina vagnar/sängkläder/kläder osv.. jaja, bara så jag tycker! :)

Färnevik: här är en till som gillar att virka.!J
ag började nyligen, för typ ett halvår sedan, när jag fick mitt första missfall. Det funkade lite som meditation att pyssla med något med händerna. Nu är jag fast!
Fast jag virkar nästan bara när jag reser, eller måste sitta stilla i en bil i flera timmar eller så, annars blir jag så sjukt rastlös. Jag reser endel med jobbet och då brukar jag ta med mig garnet.
Här är några grejer jag gjort den senaste tiden.

Jag tyckte verkligen virkningen var jätterolig när jag höll på. Får se om motivationen kommer tillbaka igen!