Plus igen efter mf/ma
SoMa: Grattis till er lilla dotter. Mys nu ordenligt i er babylycka. KRAM
SoMa: Grattis till er lilla dotter. Mys nu ordenligt i er babylycka. KRAM
SoMA: Har er lilla tjej ett namn ännu? Är ju så roligt med namn men svårt!
Idag fick vi reda på att det var en sjuk flicka jag hade i magen även denna gång. Inom kort tar vi nya tag och hoppas komma hit igen med ett plus och att det går hela vägen!
Kram på er!
Dag och natt: Tack fina du! Hennes skallben var inte utvecklat som det skulle så hon skulle aldrig har klarat sig :( Idag har tankarna varit blandade.... Har faktiskt kunnat blicka framåt nu och förhoppn.vis blir det ett syskon längre fram. Hoppas du och magen mår bra. Snart dags för att se pyret igen :) Kram
Tack snälla för allas omtanke!
Mimmi: Kan säkert finnas en chans att vi följs åt på ett ungefär :) Hoppas så och att det går vägen!
Kämpa på ni andra med magarna i vädret :) Kram på er!
Dag och natt: Jag här helt övertygad om att denna gång går bra och jag håller tummarna för er. Vet precis känslorna innan RUL, förväntansfull men livrädd. Min sambo ville inte heller berätta för sina nära innan RUL såg bra ut så det är inte så konstigt när man har en sån bakgrund som vi.
Stor kram till er och njut av att se lilla livet imorgon 
MCT79: DIna små är ju för söta. Tänk att du har två att gosa med :)
Dag och Natt: Jippi!!! Underbart att ha RUL överstökat och nu väntar ni en frisk liten bebis - äntligen. Du är så värd detta!!! Många kramar!!
MIMMI: Vad säger du? Nej nej nej! Fan v ad livet är orättvist... Hur länge ska ni behöva vänta för er lilla mirakel? Jag hoppas verkligen du får använda dig av Pergo så länge och snälla se till att ni lyckas innan okt, vi ska ju följas åt!!! Stor varm kram till dig 
Jag har för mig att jag gjorde VUL/UL v 7, 9, 12, 14, 16, 18, 20, 32 och 39. Lillan är helt frisk :)
Odd: Om du tycker det känns ok så ska du gå dit alt gå en gång till och sen vänta lite till nästa.
Dag och Natt: Underbar bild, så fin du är med din mage. Äntligen är det din tur att bli mamma, är så glad för din skull!
Odetta: Mycket bra brev du skrivit och jag hoppas din svärmor tar åt sig detta! Förstår inte varför vissa måste lägga sig i så samt vara negativa. Det är ju underbart att du/ni ska ha en liten igen :) Kram till dig.
Vi får se när jag hamnar i tråden igen.... ingen brådska men hoppas att det blir någon gång i år i alla fall :) Har BIM i slutet av veckan men känner mig inte gravid.
Kram till alla gravida, njut av era fina magar!!!