• Cat79

Plus igen efter mf/ma

Lisa väntar: Härligt att allt är som det ska med tjejen :)

• Cat79

Acure: Trist att du mår så illa! Finns det nåt som lindrar det för dig? Jag har spytt några ggr och det är på morgonen när jag är så hungrig och illamående. Jag äter så ofta och hoppas det snart blir lugnare med det. KMW: Skönt med nystädad lgh :) Jobbet kommer bli kanon! Många som kommit en bit på vägen nu :)

• Cat79

Acure: Jag har spytt nån gång bara så det är lugnt. Mår inte så illa utan här är det hunger hela tiden... Är så trött på att äta. Gott m dina laster och ät det du kan för att du ska orka :) Vecka 12+5 nu :) Syns så väl.... Hur ska detta sluta. Hur mår ni andra i tråden? Snart dags Dag och natt :) Spännande!

• Cat79

KMW: Ja större kommer man bli denna gång m struntsamma :) Ja skoj m mätningen sen så får du jämföra m Ted :)

• Cat79

Men oj Lisa. Var rädd om dig och bebis! Vi har bestämt oss för fostervattensprov pga all bakgrund vi har. 4/9 blir det och lite nervöst i och med den lilla risken. Vår läkare är proffsig så jag tror det går bra, har ju gjort det 2 ggr innan m då avbröt vi ju graviditeten efter. Kul att höra ifrån dig Dag och Natt. Ca 1 mån kvar :)

• Cat79

Jag är i v 15 och känner inget ännu. Då moderkakan är i bakvägg denna gång kommer bebis kännas tidigare. Med Lovis var jag i v 22-23 innan tydliga sparkar. Är så trött.... Går bra att ta järn tabl :) Dricker även lite blutsaft. Dag och natt: Mysigt att säng är klar nu och mer blir det. Kanon att ni får låna babyskydd. Lisaväntar: Hoppas du tar det så lugnt som du ska för bebis ska inte komma ännu. KMW: Hur går det att jobba? Trött? Acure: mysigt att du känner bebis :) Längtar! Småbustroll: snart RUL? Spännande. Kram på er

• Cat79

Acure: Ingen erf av injektioner. Jag klarar av järn tabl bra. Trist att det är jobbigt för dig. Småbystroll: Spännande m RUL imorgon! Ni ville veta kön? Kram Dag och natt: Då hoppas vi er pojk kommer inom kort :)

• Cat79

KMW: Spännande med BM och måtten. Man kanske bara känns större? Skakig inte mäta ännu m spännande vad vågen visar? Jag har blivit nojjig... Gått in i v 16, magen växer, trött, hungrig, känner tyvärr ej bebis? :( Lite deppig! Tisd får jag se bebis Och hoppas han/hon mår bra. Känns lite sådär att med stora nålen bredvid liten m ska nog gå bra. Hur mår ni andra?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma