• Cat79

Plus igen efter mf/ma

Dag och natt: Hur går det? Har din pojk kommit t världen? Kram LisaVäntar: Hur går det för dig, vilken vecka nu? Kram

• Cat79

Dag och natt: åh nu är det sept och månaden då er pojk ska se ljuset :) Härligt! Bra att sambon fixar i hemmet. Vet inte om det varit nåt jag kännt eller inbillning? Jobbigt då jag längtar e bekräftelse. Kände sent m Lovis. Ja fostervattensprov tis.... Nervöst! Kramar

• Cat79

Odetta/KMW: Är ju helt normalt med era vikter och så länge ni är pigga och dem små så spelar det ju ingen roll :) Lisa väntar: skönt att höra från dig men fy vad jobbigt du har det. Förstår att du vill vrida fram klockan. Stor kram Småbustroll: Härligt m 20 veckor nu :) Jag har gjort 16 fulla ons. Är skraj inför imorgon... Första tanken är tänk om bebis ej lever? Jo det måste den göra... Hoppas han/hon ligger hyfsat stilla vid ingreppet. Hör av mig imorgon och tack för er omtanke.

• Cat79

Redan kl 8.30! Tack återigen för omtanken! Så härligt att ha er på familjeliv! Kram

• Cat79

Hemma igen och allt gick bra. Bebis mår perfekt och var långt ifrån nålen och var lugn :) Hon frågade om vi ville veta kön och det blev tyst... Vi avvaktar så kanske vi vill veta när provsvaren kommer då du vet m 100% säkerhet. Hade vi fått reda på att det var en kulle idag hade vi inte behövt oroa oss att bebis har Turners syndrom (drabbar bara flickor). Nu väntar vi en v på första provsvaren och sen är det 3 v till för nästa. Hoppas på en frisk liten som vill se ljuset i feb. Tog nytt HB och vadå bra nu :) 132! Nu är det vila som gäller! Lisa väntar: stackars katt... Finns väl djurens vänner? Kram

• Cat79

Åh vad spännande dag och natt! Snart är er pojk här och ni kommer att få hem honom till er :) Lycka till. Kram

• Cat79

Äntligen börjar jag känna bebis lite smått Skrattande. Hoppas nu att proverna är bra.

Dag och Natt: Åh pirrigt..... snart är han här!!!

• Cat79

Lisa väntar: De första svaren och dem vi mest väntar på tar ca 1 v. Dem andra tar ca 1 mån men dessa kromosomer är mycket sällsynta. Hur går det för dig? Hoppas lillan stannar ett bra tag till :) Kram

• Cat79

Heja dag och natt till helgen har du honom här! Trist när läkaren säger innan och så blir det inte så men men. Idag fick jag lyssna på bebis hjärtslag :) 142 i slag. Tydligen gör man detta e fostervattensprov. Jag har än så länge gått upp 3 kg. Nu är det fre och det känns, helt slut. Kram på er!

• Cat79

Bjornis: ja det är skönt m bekräftelse :) När ska du få höra el se pyret nästa gång? Ska ni ta reda på kön? Hur mår du, fått mage? Jag mår bara bra och har en härlig kula på magen.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma