Plus igen efter mf/ma
vill också!
vill också!
Ytterligare en modell i tråden ju! Härligt att du nu förhoppningsvis får ett TUL!
Det är ju också en suspekt grej att få i födelsedagspresent men...!
Ska bli så jäkla skönt att få en stor, fin, själavfrostande kyl, den lilla eländiga vi har nu är från 80-talet kanske, och satt i torpet när vi köpte det. Skåpet är trasigt, fruktansvärt otätt så det frostar igen på ett par dagar, och går inte att stänga ordentligt, man får ställa ngt emot det för att inte dörren ska åka upp av sig självt.
Det nya, fina rostfria kommer hem den 21:e!
Här behandlas inte GBS alls om den "bara" finns på tappen.... Det är enbart vid GBS i urinen som de ger antbiotika! Är det annorlunda där ni bor, odd och pinklove?
Föresten, vet att det är flera i tråden som gjort eller skall göra flödesultraljud. Varför gör man det, och i vilka situationer liksom?
Vad jag förstått så visar det väl hur flödet är i navelsträngen och därmed hurvida barnet får bra med näring och syre... Men det borde väl barnet få, om det växer som det ska? Hur fungerar det egentligen?
Spännande kajsalisa!!!
Tankarna är väl tyvärr fortfarande det samma, och därtill oroar jag mig inför både nästa mätning (torsdag) och inför TUL och samtal...