Plus igen efter mf/ma
Angående fostervattnet så låter de som om de inte kan ha varit något som du behöver va orolig över, men man kommer över något sådant så går ju tankarna om på nytt, speciellt om man redan mår dåligt ändå då man är orolig. Så de du skulle gjort är att fråga bm vad det betyder, dels för att få svar på sak så du slipper oroa dig ännu mer. Det är inte bra att gå med massa tankar, när det kanske inte är nånting o bry sig om. Men frågar man inte så tror man det värsta.
Låter bra med tul för dig o igångsättning..
Tänker på dig massor, Allt kommer att gå bra ska du se och lillasyster mår nog alldeles för bra därinne
Kramar!

Jag gjorde TUL för 10 dagar sedan, och då var den lilla +10%, därför ansåg BM att det verkligen inte var ngt att oroa sig över. + att det kan vara svårt att hitta kanten som sagt ja, och att måttet kan variera med hur den lilla ligger där inne... Men ändå! det är så lätt att nojja upp sig över saker som egentligen inte är ngt att bekymmra sig över, när man redan är orolig. (Jag blev tom lite bekymmrad över hjärtljuden: 136. bara för att de alltid tidigare legat högre, mellan 148 och 160...
) Jag frågade BM om fostervattnet, och hon tyckte inte att det var ngt att oroa sig över. Visst hade det minskat lite, men var tydligen fortfarande helt normalt. Hon sa att det är väldigt olika hur mkt vatten man har också. Att 1½liter var lika vanligt som ½ liter, typ...
)