Plus igen efter mf/ma
min bm sa åt mig att sluta med folsyra nu nämligen och gå över till mitt val kvinna men de tabletterna är så sjukt stora och jag spyr av bara smaken av dem...urk. kan inte ens dela dem för de går inte ner ändå.
min bm sa åt mig att sluta med folsyra nu nämligen och gå över till mitt val kvinna men de tabletterna är så sjukt stora och jag spyr av bara smaken av dem...urk. kan inte ens dela dem för de går inte ner ändå.
ah, tack för tipset. får köpa dem istället
Har funderat på vår UL-bild och vår bebis näsa... är det normalt att den är så stor haha, och sa huvudet vara extremt stort i min vecka?
190 dagar kvar till förlossningen, så idag firas det med stora berättardagen
Ska börja ringa runt till släkt och vänner nu och ikväll får tjejkompisarna veta, ska bli jätteskoj!!!
Men offentligt på Facebook får vänta ett tag...
Första dagen i går som jag inte spydde och jag kunde äta frukost, lite lunch, fika, och lite middag på kvällen samt lite grönsaker. Helt otroligt.
dock tror jag magen fick en form av chock för i natt har jag haft jätteont i magen. Var först rädd för missfall, men sen blev jag mer dålig i magen så de var skönt.
Nu har vi berättat för stor del av släkt och närmsta vänner, alla superglada
Blä jag har sån värk/molvärk idag.... v 14 imorgon. Normalt?
hm vet inte om det är så mysigt att njuta när jag har så ont så jag inte kan stå upp?
Hej på er alla! Har inte hunnit läsa ikapp riktigt men gläds åt många lyckade KUB och RUL mm.
Själv ska jag på inskrivning den här veckan. Har lite ångest för vikten, har redan gått upp 2,5 kg (massa vitt bröd och Oboy som är min nya besatthet och dragit ner på träningen) och går in i vecka 10 idag. Hade hoppats att man inte skulle gått upp nåt alls vid det här laget.
Shit, nu fick jag press på mig. Har bara berättat för närmsta chefen att vi ska ha barn och tänkte vänta ett tag med att berätta för "ledningen", för då sprids det ju ut till alla...
Nu frågade chefen när jag tänkt berätta för dem andra, för att det kommer ta tid att sätta ut platsannons, lära upp en ny etc.... Shit, för mig känns det ju skitlångt kvar.
Det är ett litet företag, så visst kanske det är snällt att tänka på dem också, men jag kommer ju jobba till slutet av mars iaf.... men tiden går väl fort.
Ja jag är i v 14 och trodde jag var ute i god tid med att berätta för chefen, men nu "måste" jag tydligen berätta för ledningen också, får bli på fredag å då är det väl lika bra att hela jobbet får veta... v 15 då typ.