Inlägg från: Sir Bubbalots mamma |Visa alla inlägg
  • Sir Bubbalots mamma

Plus igen efter mf/ma

Mmmbop skrev 2011-08-15 21:41:49 följande:
    Grattis Kjam! Grattis till en Theo!

Tack!
    needtobreathe skrev 2011-08-15 21:45:27 följande:
    Grattis Kjaam! Härligt! :D

Haha, exakt så höll ju Dev på ;) Först ner me huvvet i 11v, sen ner långt i bäckenet - ruckbar. Nästintill fixerad. Sen låg han me huvudet vid revbenen helt plötsligt.. ingen fattade hur de gick till ;)
    Hehe jo jag minns de! rätt roligt att de kan göra så.. hoppas dock att han vänder på sig så jag slipper vändningsförsök. men de kan förklara varför jag hade så ont i magen innan idag.. om han nu  snurra innan idag igen!
  • Sir Bubbalots mamma

Tack tjejer! :) ja de e en liten sötis där inne!

SoMa72 Grattis till nytt gravid rekord! Njut ordentligt av din semster! 

AngelinaJo    Ohh lycka till på Vul! Ska hålla alla tummar å tår för dig!:)

MCT79 2dagar går fort! å så mysigt att du ska få se dom små igen! Låter som allt e som de ska på dina symptom.

Undrar oxå hur de e med Leaeva? blir orolig ju när man inte hör nåt!!   

• Sir Bubbalots mamma
    Bellas7 skrev 2011-08-16 11:35:30 följande:
    Hej alla Goa. Nu e jag tillbax i min säng med strikt sängläge. Tråkigt javisst men är bara 20+1 så måste ha de kvar i magen till v 28 minst. Men jag är tacksam att få komma hem. Tack för alla tummar och tår

Ja du håller dig i sängen! Annars kommer vi å ger dig smisk! Du får ladda upp med böcker serier å annat som kan hålla dig syselsatt!
  • Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-08-16 15:34:42 följande:
    Nu har jag förklaringen till mina sd. Jag har uvi, som jag trodde! Känns bra att jag fått svar snabbt. Nu blire antibiotika.
    Kram på er!

ohh va skönt att de vet orsaken.. å att dom behandlar så du blir bättre :)
  • Sir Bubbalots mamma
    Bellas7 skrev 2011-08-17 12:21:22 följande:
    Dvd, 300 kanaler och 10 tidningar är i sängen. Mamma och pappa är här och lagar mat och jag ligger bara och glor i sängen. Skoj ... Detta lär bli drygt. 20+2 idag bara så ett antal dagar/veckor/månader kvar oj oj vad skoj.
    fast va gör man iinte för de små liven ;)
  • Sir Bubbalots mamma
    MCT79 skrev 2011-08-18 14:52:18 följande:
    Jävla idiotbarnmorska...träffade henne idag igen för blodprover.. det är som om hon måste sätta dit mig för att jag är sjuksköterska, hon måste överbevisa mig i ALLT och det blir en enda jävla strid.

Sen fick vi träffa läkaren för KUB-remiss... han var bra och vi hade ett bra men jobbigt samtal om ställningstagande och så...  han skickar remissen till danderyd men sa också att om de inte har några tiden så skickar de vidare till odenplan... efteråt möter vi barnmorskan och hon frågar hur det gått... jag sa att han skickat remissen och att odenplan tar det om danderyd inte har tid..  "jamen det är ju precis det jag sa åt dig!"  WTF?!?! Nej kärring du har inte sagt ett skit om något av det?!

Jag är så AAAAAAARRRGGGGG!!!!!  Demon Hon ville träffa mig igen i v 16 och vi bokade en tid.. nu nr jag kom hem ringde jag och bokade en tid på PrimaLiv istället..... far åt helvete kärring!!

GAH!!

BRA att du bytar.. ¨du ska inte behöva ha henne hela tiden ut! Blää för idiot BMs!
  • Sir Bubbalots mamma

Här e en till som e beroende av näsdroppar! Hoppas jag kan sluta när pyret är här!

Förresten var har 2barns tagit vägen?! Hon brukar ju aldrig va så här tyst! Hoppas allt e ok!

• Sir Bubbalots mamma

Va bra att hon skrivit där! Då vet vi iaf att hon e ok! Tycker inte om när folk försvinner då där!:p då oroar jag mig!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma