-
Grattis Amadeus3 barns mamma84 skrev 2011-08-14 16:45:27 följande:Idag har vi firat vår amadeus 3 års dag
stora killen nu -
Imorgon har jag TUL.. ska bli mysigt att se Pyret igen! Tror ni vi har bättre tur denna gången å de går å se rumpan å ansiktet på den?
-
Spara morgon urinet så e du på säkra sidan!3 barns mamma84 skrev 2011-08-14 17:14:12 följande:Förlåt flickor om jag tar detta upp
men jag är så rädd att jag inte är gravid.
Visst har jag molvärk sen halva juli och aug o så men mina flytningar har tagit slut typ men tappen är fortfarande stängd bim+11 idag men jag vågar inte testa mig
Jag vill boka tid i morgon hos läkaren för o göra test men jag vågar inte se sanningen om att det kan vara neg
Har molvärk men det kan lika gärna vara mensvärk men varför kommer den då inte och varför öppnar tappen inte sig.
Ingen illamåände men det är okej.
Men jag vet fan alltså längre
Ibland känns det som om det kunde vara någon där inne men jag vågar inte hoppas mer då flytningarna är borta.
Kissar lite oftare nu men det kan vara vatten o cola jag dricker :-/ vet fan
Känner mig inte gravid bara.
Men jag MÅSTE ringa läkaren imorgon ska lämna ebba för första skoldagen imorgon kl 08.20 och sen kan jag ringa läkaren eller gå dit till dom o få tid NU undrar jag måste jag kissa morgon urin då jag passerat eller kan jag bara kissa där utan morgon urin ? -
2barns. kissa i ett glas. eller om ni har nån lunch låda man kan hälla de i.
ja vi får hoppas vi har tur imån.. kommer bli en lång väntan till 18.30..
-
dom har såä många gravida i malmö att dom fått ha kvällsöppet på ul-motagningen. å vi fick en kvälls tid.3 barns mamma84 skrev 2011-08-14 19:31:01 följande:
Gör ni det så sent ?
oj haha varför inte på morgonen ?
Okay
då ska jag göra det då
tack för ett skita bar tips
. -
SKönt att dom har koll på dig.. å att tappen e opåverkad...håller tummarna att allt går bra. Kraaam
-
Så då va dagens BM besök avklarat. å allt såg fiint ut. Nu börjar väntan till TUL kl 18.30 idag.. Hmm om man skulle sova lite så tiden går fortare.. Så trist här hemma nu när maken jobbar igen!
-
Nu har vi varit på TUL! Å vi fick Äntligen veta vad som gömmer sig där inne!
De e en Theo!! Vi e så glada!
Nu ligger dock han på tvären. Imorse låg han med huvet neråt och på förra ul så sa hon att han låg med huvet neråt å kommer inte flytta sig för där e inte plats å att jag bara inbillat mig att jag känt han ligga på tvären 2dagar innan. Men nu e jag säker på att jag kännt rätt..
Blir en liten sak med. eller ja normal stor. vägde idag 2kg å e beräknad till 3.3kg på bf. fortfarande 9% under kurvan dock.
Bilder kommer snart ska bara fixa till dom! Maken har skannat in alla som en stor bild nämligen!
-

-
Hihi Tack!