-
MCT79 skrev 2011-09-01 21:08:25 följande:*viskar* huvudvärken är helt borta just nu *tar i trä* -
Här e en som blivit inlagd! Förmodligen till pyret gör entré! Pyret va stressad å jag för sjuk för att va hemma! Han låg på 180-192 i puls i över 20min innan de fick mig smärtlindrad å få ner febern!
-
De e rätt skönt att va inlagd även om de e trist! Har ju så ont så de e bra att få hjälp! Ka inte äns gå på toa själv nu! Med piller i kroppen!Maken kan ju inte va hos mig hela tiden! Hade 39,7 i temp när vi kom in! Min kropps sätt att reagera på smärtan! Nu e den nere tack vare medicinen å mina sd e borta! Har inte sovit på 2 nätter heller så de gör väl sitt!
Har ett fint rum med balkong å egen tv! Dock en 2 pers sal! Men hon som låg här fick akut snitt när vi kom så nu e jag ensam! Maken e å hämtar grejer till mig!hade Inge väska med mig! Så jag får hit min dator! Kan surfa å kolla på film! Har ju 29dagar kvar men hoppas på mindre! 9dagar till 37+0 så jag hoppas på att dom hjälper mig får ut pyret då!
Kram -
Leaeva fast jag har bara bytat soffan mot en säng! Så vi kan hålla varandra sällskap ändå! ;) ligger här å inspekterar taket för att se om jag kan hitta en kompis till mig jag med!
Sugar ja alltför många dagar då blir man rätt less på de! Men just nu känns de bra! Kommer hata nätterna dock! Inte van vid att sova utan maken!
Kramar till er alla ni Goa tjejer här inne -
Prommis tack:) kram
leaeva Jo de går sakta frammåt. Ligger här i min säng jag lovar. fast jag har en fancypancy säng med el hiss å olika inställningar å grejer.. satt upp i hela 20min igår i en förtölj för att äta pizza annars e de sängen som gäller här. Har sån jäääääävla mensvärk har haft sen i fredags kväll.. Trots citodon. Fördriver dagarna med att spela Sims på fejjan som en annan nörd.
Härligt med ny vecka. Jag bytar på lördagar enligt mina appar. men bm här upplyste mig om att jag byta enligt dom på söndagar. Men henne lyssnar jag inte på. fattar ändå knappt va hon säger.. hon e dansk :-P
Hur har winston de? -
SoMa72 skrev 2011-09-05 12:58:06 följande:Puh, KUB imorse, gick bra... Nu kan jag andas ut lite!
GRATTIS!! de kommer gå fiiiint nu!! -
Ronden har varit här. för nån timme sen.. Fortsatt inlagd, Dom vill jag står ut en vecka till med smärtorna då de e bättre för Pyret att jag kommer över 37+0 gränsen. Efter de så blir det vräkning. Har haft en massa förvärkar i helgen. bara mensvärk idag. men igår hade jag rätt många sd som va starka så de kunde mäta dom ordentligt på ctg kurvan.. Och idag va mitt blodtryck högt så de skulle hålla lite koll på de sa dom. hade 100/62 när jag kom in i fredags. Idag låg de på 150/85, 155/86 och 153/85. har lämnat kisse prov men vet inte om dom hitta protein i de eller inte.
Så om en vecka så e de dax att bli mamma.. Shit de e lite scary
-
Good morning Tjejer!
Här inne va de full rulle redan:)
-
nänä här e de finare grejer än så.. 2 stesolid å en spann knark vet du;)MCT79 skrev 2011-09-07 08:55:36 följande:Jag trodde det var leaeva som rökte på men jag är inte säker längre... ;) -
Hoppas allt e bra med er här inne!
Vi har kvälls gympa här hos oss!