Plus igen efter mf/ma
Jättesvårt att dölja den på jobbet, men jag är ju bara i 11+5 ännu så jag vill hålla det hemligt lite till...
Jag har VUL idag kl 13.45.
Ja naveln är jättelustig, den är halvvägs ute och ser helrolig ut! Jag har till och med gjort tvättat den inuti, man ser ju innerväggarna och botten och knuten inuti och allt.
Sen så har jag även fått HÅR på magen, en sträng från naveln liksom och rakt uppåt, till strax under brösten. Ser sjukt kul ut! ![]()
Telgebo: för mig funkade ostmackor när jag mådde dåligt. Vitt bröd. Coca-cola var också effektivt mot illamåendet, kanske behövde jag bara få upp blodsockret...
Nu 45 minuter kvar - NERVÖST! Hörs efteråt!
Tack för era tumhållningar, underbara vänner! 
Känner mig så sjukt ödmjuk och rörd just nu att jag kan gråta.
Bebisen låg därinne och hade fest på coca colan jag drack till lunch; den sprattlade för fullt, den vinkade, den sparkade, gjorde en kullerbytta. Hjärtat slog för fullt och sjuksköterskan sade "vilken perfekt liten bebis". Läkaren pekade ut händerna, armarna, armbågarna, knät, låren, ja allt verkade finnas där. Längden mättes till 57.7 mm.

På bilden ser ni huvudet, axeln, hela armen inkl. handen. Magen och rumpan och det ena låret.
Verkar som om vi faktiskt kommer få barn i höst, svindlande tanke!
Tack tack TACK ni är så fina!
Fy vad jobbigt Telgebo! Förhoppningsvis blir det bättre om ett par veckor. Tycker synd om dig.
Tack alla för gratulationerna! Ni är så söta! 
Jag är så sjukt glad, jag tittar på bilden var tionde minut och kan knappt tro att det är sant!
Kram till er!
Fasen vad grym du är Färnevik! Tänk att du fixat det så jäkla bra, både förlossningen och den stundtals jobbiga graviditeten! Grattis grattis till fina Tilde, så glad för din skull!!!