Plus igen efter mf/ma
Lycka till Telgebo!
Lycka till Telgebo!
Känner mig så sjukt irriterad på vissa av mina kollegor som går till jobbet varje dag trots att de hostar konstant, och nyser, och snorar, och snyter sig 50 cm från en. Nu när man har sänkt immunförsvar har man ju inget att sätta emot liksom...
På mitt jobb får man dessutom jobba hemifrån om man har behov av det, så jag fattar inte varför de inte kan jobba hemifrån om de nu har så mkt att göra att de absolut inte kan vara hemma och (bara) kurera sig.
Jag kan inte öppna din länk!
Men ett annat tips: Kolla asos.com också! Många snygga gravidvänliga klänningar finns det, och de kostar inte så mycket.
Den var jättefin Sötfilur! Den är nog också enkel att piffa till lite extra med något snyggt längre halsband och ett par fina skor. Vill också ha! ![]()
Grattis Telgebo! Härligt!
Sötfilur, jag tyckte den var fin i beige också.
Om du har den i svart tycker jag du kan ha ditt långa fina bola-smycke på, eller något annat bling-bling som hänger ner lite mot magen. Uppsatt hår (om du har långt hår), ev. med några pärlor eller så i uppsättningen (om det nu är en tjusig fest du ska på...). Ett fint armband och några enkla pärlor i öronen. Lite snygg makeup, där kan du ju ha lite färg, någon snajsig ögonskugga eller så.
Du blir festens drottning!
Skönt Odd! Ta hand om lille sötnöten nu.
Själv ska man iväg och KUB:a nu. Spännande som attan.
Hörs senare! ![]()
Hej på er!
Nu har vi varit på KUB! Vi fick titta på bebisen i typ 20 minuter och den var såklart jättesöt (jag är heeelt opartisk såklart
). Den vinkade massor och såg ut att ha hicka en liten stund... kan de ha det såhär tidigt tro? Jag tyckte även att det såg ut som en pojke! (..men sånt vet man ju aldrig...)
När vi satt i väntrummet och väntade på själva KUB-resultatet trodde jag att jag skulle bryta ihop, nu när vi fått se vår söta sprattlande lilla varelse ännu en gång, det hade varit så hemskt om något vore fel då. Men så kallades vi in och barnmorskan berättade att vi hade fått risken 1:9566! Jag blev så lättad att jag började storgråta. BM kramade om mig och sade "jag förstår att du var nervös efter allt du gick igenom, men den här bebisen, den är något alldelels speciellt!" Sambon bara kramade mig och log sitt största leende.
Så nu har vi ätit gott på vägen hem och firat vår fantastiska lilla bebis. Vi fick många bilder med oss, både utskrivna och på cd, jag kanska kan försöka lägga upp något av dem imorgon.
Största kramen!