Plus igen efter mf/ma
Åh grattis Smålands!!! Härligt med en liten Charlie! Skönt att ni alla mår bra nu, även om förlossningen var jobbig (antar att så var fallet med tanke på vad du skrev).
Hurra och grattis!!!!!
Jag gissar 4190 g och 54 cm!
Åh grattis Smålands!!! Härligt med en liten Charlie! Skönt att ni alla mår bra nu, även om förlossningen var jobbig (antar att så var fallet med tanke på vad du skrev).
Hurra och grattis!!!!!
Jag gissar 4190 g och 54 cm!
Pinklove: nu rör det på sig ska du se! Snart kommer bebisen! Heja heja!
Prommis: hår finns det på magen, men de är ljusa och fjuniga än så länge. Ska se om de mörknar så småningom.... Intressant!
Imorse tyckte jag mig känna små små bubblor i livmodertrakten... Men det kan nog lika gärna vara inbillning, eller tarmrörelser.
Men lilla Charlie-gubben! Stackaren!
Skickar honom många goda tankar och virtuella kramar! Hoppas han snart blir bättre.
KRAM till dig smålands!
Lycka till Pinklove!!!!
Odd: Men stackars lille Vidar-plutten, åh man vill ju bara krama honom ! Hoppas nu han blir bra igen FORT! Han är enormt söt!
Pinklove: hoppas bebben kommit ut nu! Spännande!
Ego: 12+0 idag!
Nej attans nu läste jag att du inte var på BB längre pinklove (klantiga jag!)
Åh, vad frustrerande det måste vara!!! Det måste vara en bebis som verkligen älskar att vara inuti sin mamma, och vill njuta så länge det bara går.... hoppas det drar igång igen snart!
GRATTIS Prommis! Halvtid, det låter mäktigt!
Bra att alvedonen hjälpte! Annars är det ju alltid lite skönt att slumra i soffan framför tv-sporten... ![]()
Pinklove: Jättegrattis! Och vilket fint namn! Underbart!!!!