Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Happiness; läste någonstans att om man gör övningen plankan så brukar bebisen börja röra på sig. Vet inte om det funkar, men det kan ju vara värt att prova.... Angående spårvagnar och tjejen som blev påkörd så är det HELT SJUKT. Hon låg med hela kroppen under spårvagnen. Snacka änglavakt!!

• kajsalisa

Har ingen annan graviditet att jämföra med Odd, men jag tror att jag gått upp 7 kg ca vecka 31 nu. Startade på 63, är 170 cm. Syrran har gått upp 12-15 under sina graviditeter, men då är hon 176 cm och med en startvikt strax över 70. Kan tänka mig att jag landar på 11-12 kg kanske...

• kajsalisa

Hej tjejer!
    Läser, men har bara inte inspiration att kommentera så mycket just nu. Hoppas att ni alla mår bra.

Röntgensyrran; om du läser det här så vill jag bara säga att jag tänker på dig. Kram!

• kajsalisa

Nån som läser Englas blogg? Läste precis att hon fick tvillingpojkar imorse... :)

• kajsalisa

Hihi. Engla driver en av Sveriges största bloggar med fokus på mode, inredning och familjeliv. Kolla englasshowroom.se ;)

• kajsalisa

Mabaja, hon är bedårande. Tre veckor redan... Tiden går så fort. Snart sitter man själv med en såndär liten godbit....

• kajsalisa

Alla mina tankar till dig Smålandsjänta. Skönt att dom håller dig under bevakning. Kram!

• kajsalisa

Åh va mysigt det låter Happiness. Det är så härligt att bara få ägna sig åt varandra emellanåt. Jag är ledig kommande vecka, å det ska bli fantastiskt skönt att bara ta det lugnt...

• kajsalisa

Grattis Lillamy. Jag tror med all säkerhet att du är gravid... :)

• kajsalisa

Sofy; om vi har sex på morgonen t.ex så har jag sammandragningar till och från resten av dagen sen. Fast brukar ju iofs inte vara öm...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma