telgebo skrev 2011-02-20 11:17:39 följande:
Jo jag vet, men jag mår så jädra dåligt just nu. Hela mitt liv är kaos just nu och jag börjar fundera på vad jag ska göra. Jag vill ha betnet men jag är så rädd för allt och vilka konekvenser allt kan få och om det kommer bli vårdnadstvist igen och en massa krångel och bo i ett renoveringskoas med bebisen om jag nu kommer så långt och inte faller för pappans hot att göra abort. Jag ska nog krypa ner under täcker och storgråta fram tills jag får ett VUL åtminstone och tro att det inte är nåt förrän jag sett det på en skärm först att det verkligen finns ett barn i magen. Blöder jag innan det så vet jag ju att det är kört.
jag kan bara säga att det löser sig. finns massor där ute som är i samma sits som du Telgebo och det ha löst sig jätte bra.
Jag förstår att du mår dåligt just nu, men låt det bara vara.. fokusera på dig själv och barnet i första hand...
pappan löser sig.. i bästa fall kanske du träffar en ny som kan ta åt sig barnet?
man vet aldrig hur framtidien kommer se ut. så försök inte att förutspå den.
Inte ens jag vet hur min framtid ser ut trots att jag i dagens läge har både sambo, villa och nr 2 på nedkomst snart.
för barnets bästa måste du försöka fokusera på er nu..