Plus igen efter mf/ma
nu hittade jag hit :)
nu hittade jag hit :)
Hur mår ni älskade vänner?
Längtan efter liten:
Grattis till vecka 6 det är precis på början och det kommer snart vecka 12 sen slipper ni oron helt blötsligt ligger ni på bb och föder ert barn
ååh fan vad härligt stort grattis gumman efter massa kämpanden och tårar nu var det eran tur ![]()
Vi ska börja köpa barnvagn nu hehe nu har vi bilen som kom i förgår till oss nu är det bara en barnvagn som får plats på en fiat hihi kanske en sing eller vad är det som är mindre och bättre ?
Vi tänkte på carena men det blir nog stor tror vi.
Säng blir det oxå till sovrummet en säng som mman sätter fast på våran säng (babybay säng)
Och kläderna hmm dom tar jag inte fram ännu men vill ju tvätta alla söta små ''små''kläder i storlek 62 hihi
Igår kväll sparkade Elias som bara den hihi han hade slagsmål i magen hahaha gullungen
Vi gjorde allt själv. Eller vi gick mf utredning, så nu tar jag sprutor varje dag. Men den här mnaden var den första utan äl testet och tvångsex och det resulterade i pluss. Hoppas hoppas kärleken vill stanna.
2barnsmamma: ja, jag hoppas du har rätt
jag ska på vul på fredag. Tror inte de kommer se så mycket då, men det får det vara värt iaf. Sen blir det troligtvis veckan efter och efter det varannan vecka fram till v.12
Ja och än så länge njuter jag. Fast jag är nojig, springer ofta på toa för att kolla så att jag inte blöder. Hur mår du då?
2barnsmamma: då hr vi lika. Jag har också mycket flytningar så det blir mycket spring. Så du ska snittas? Varför då? Har du dåliga erfarenheter av vaginala förlossningar?
Tycker att även jag borde få flera VUL/UL, med tanke på 4 tidigare MF/MA i olika veckor (7-11), men som jag förstår det, så får jag ett första tidigt VUL (på onsdag), ev ett andra en vecka senare om de inte kan se hjärtat (gud förbjude!!
), men seda får jag snällt vänta till RUL?!?