Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Plus igen efter mf/ma

nu hittade jag hit :)

Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten

Hur mår ni älskade vänner?

• Längtan efter liten
    Cat79 skrev 2010-08-01 09:42:59 följande:
    Tråkigt med er som haft barndom med alkohol iblandat. Förstår att ni tar det mer hårt när ens sambo kanske råkar dricka lite för mycket o s v . Aldrig kul att få hem en dyngrak sambo, har hänt här med... men händer ej ofta. Stor kram till speciellt Mabaja.

Längtan efter liten: Välkommen hit! Har du precis plussat? Här finner du stort stöd i en lång resa vi alla har framför oss. Tråden är full av positiv energi som kan behövas!

Så underbart med alla lyckade VUL och UL, vi är så värda detta!!!!

Imorgon börjar jag jobba efter att ha haft 4 v semester, känns lite si så där men samtidigt måste man börja nån gång. Ser framemot en höst med en växande mage (våga tro detta nu) men det jag har lite ångest för är allt ansvar jag har på jobbet som jag måste få hjälp med...

Nu ska jag njuta av denna söndag, blir nog att rensa och fixa lite hemma, en promenad samt en fika med min bästa vän.

Kram till er alla!
    tack för de varma välkommandet, känns otroligt varmt..
    Jag plussade den 23 juli, så är ca 5+3 idag... dock tror jag att äl var lite senare.. men tills det sägs annat så räknar jag på mensens första dag
  • Längtan efter liten
    3 barns mamma84 skrev 2010-08-01 10:25:02 följande:

Längtan efter liten:
    Grattis till vecka 6 det är precis på början och det kommer snart vecka 12 sen slipper ni oron helt blötsligt ligger ni på bb och föder ert barn ååh fan vad härligt stort grattis gumman efter massa kämpanden och tårar nu var det eran tur

Vi ska börja köpa barnvagn nu hehe nu har vi bilen som kom i förgår till oss nu är det bara en barnvagn som får plats på en fiat hihi kanske en sing eller vad är det som är mindre och bättre ?
    Vi tänkte på carena men det blir nog stor tror vi.
    Säng blir det oxå till sovrummet en säng som mman sätter fast på våran säng (babybay säng)
    Och kläderna hmm dom tar jag inte fram ännu men vill ju tvätta alla söta små ''små''kläder i storlek 62 hihi
    Igår kväll sparkade Elias som bara den hihi han hade slagsmål i magen hahaha gullungen

tack så mycket. ja efter all den här kämpan måste det väl ändå var våran tur nu.
  • Längtan efter liten

Vi gjorde allt själv. Eller vi gick mf utredning, så nu tar jag sprutor varje dag. Men den här mnaden var den första utan äl testet och tvångsex och det resulterade i pluss. Hoppas hoppas kärleken vill stanna.

3 barns mamma84 skrev 2010-08-01 10:32:50 följande:
    Visst känns det overkligt jag fick Ma i vecka 8+ och barnet var redan död i vecka 4 men jag trodde aldrig att det skulle gå så snabbt igen Jag var såklart orolig fram till vecka 13 men sen fick jag ul och allt såg bra ut Nu går det för fort Hihi snart har vi ju honom. Gjorde ni allt själva med äl tester och sexande eller fick ni hjälp med detta med då du haft så många ma/mf bakom dig.
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥+ 26; ¸.?°´¯)

• Längtan efter liten

2barnsmamma: ja, jag hoppas du har rätt jag ska på vul på fredag. Tror inte de kommer se så mycket då, men det får det vara värt iaf. Sen blir det troligtvis veckan efter och efter det varannan vecka fram till v.12

• Längtan efter liten
    3 barns mamma84 skrev 2010-08-01 14:30:54 följande:
    Jag har rätt ni kommer att bli föräldrar i mars april månad Detta var något ni kommer att njuta av jag lovar och jag hoppas av hela mitt hjärta. Fuskis med att se bebis många ggr hehe Jag fick inga extra kontroller då jag fick ma men docktorn sa att jag har 2 friska barn och själv frisk och aldrig haft detta innan så sa han att nästa barn kommer att stanna kvar och det stämmde. Fick mitt första ul ej vul vanlig ul på magen i vecka 13+6 och man såg lilla skiten
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥+ 26; ¸.?°´¯)

Ja visst har man tur på så sätt. Men oron som följer med en sen alla mf skulle jag gärna avstå. På fredag kommer man nog inte se mycket alls tyvärr. Hade önskat att det inte vore för tidigt att se ett hjärta, men det kommer det vara.
  • Längtan efter liten

Ja och än så länge njuter jag. Fast jag är nojig, springer ofta på toa för att kolla så att jag inte blöder. Hur mår du då?

• Längtan efter liten

2barnsmamma: då hr vi lika. Jag har också mycket flytningar så det blir mycket spring. Så du ska snittas? Varför då? Har du dåliga erfarenheter av vaginala förlossningar?

• Längtan efter liten
    färnik skrev 2010-08-01 17:54:58 följande:
    Går du privat, eller har du bara mkt mer förstående människor på kliniken där??

Why why why är de så snåla med ultraljuden här för!?!Skrikandes Tycker att även jag borde få flera VUL/UL, med tanke på 4 tidigare MF/MA i olika veckor (7-11), men som jag förstår det, så får jag ett första tidigt VUL (på onsdag), ev ett andra en vecka senare om de inte kan se hjärtat (gud förbjude!!Gråter), men seda får jag snällt vänta till RUL?!?
    3 barns mamma84 skrev 2010-08-01 14:50:15 följande:
    Jag var precis som du direkt det kom något på trosan sprang jag bara in och var beräd på att ta fram bindan men det var bara massa flytningar.
    Jag är likadan. Och kan jag inte få tag på en toa, får jag gömma mig någonstans och kolla ändå, helt fanatisk är jag. Skäms

v 6+0 idag. Oron och tröttheten är på topp, ligger och vilar mest hela tiden tycker jag...  Mår lite lagom illa också. Helt okej att må så här, om jag får behålla liten den här gången. Om inte, så vet jag inte vad jag gör...Gråter
    jag går på KK, men de är väldigt förstående här ändå.. på mvc har de lovat att hålla lite bättre koll på mig. kanske inte just med ul men generellt. Fast jag vet att ringer jag och är orolig så får jag en ul tid.
    de är väldigt snälla här.
    men samtidigt kan man förstå dom också, de kan ju inte ta in alla oroliga mammor (om det inte är akut vill säga) de tär ju på resurserna och då skulle det vara lång kö utanför ul rummet :)
    men har man haft så många missfall som oss SKA man kunna få göra ul tätt...
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma