Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

kajsalisa skrev 2011-03-04 18:48:26 följande:
    Lätta upp stämingen lite kanske.... CoolCoolCool

En anka kommer in på en bar, sätter sig vid bardisken och frågar:
    -Har du bröd?
    -Nej, vi har inget bröd, vi har bara dricka här, svarar bartendern.
    -Aha, säger ankan.

Nån minut passerar och ankan frågar igen:
    -Har du bröd?
    -Nä, det har jag ju redan svarat på. Vi har inget bröd här, bara dricka, svarar bartendern.
    -Ok, svarar ankan.

Efter ytterligare nån minut säger ankan:
    -Har du bröööd?
    Bartendern som vi det här laget börjar bli lite irriterad suckar och säger argt:
    -Nä, vi har inget bröd!!!
    -Ok, svarade ankan.

Ytterligare nån minut går och ankan frågar ytterligare en gång:
    -Har du brööööd?
    -Näe ankjävel, vi har inget bröd, och om du frågar en gång till så spikar jag fast näbben i bardisken, skriker bartendern.
    -Har du spik? replikerar ankan då.
    -Näe, svarar bartendern.
    -Har du bröööööd, frågar ankan.....
    Hahahahahahaha!!! Den va bra!!
  • needtobreathe

Så ska ja vänta på läkarn.. dom kommer göra UL iallafall.. hm? För ont i magen ska man inte ha.. nänä.. men hoppas på VUL så dom kan kolla tappen! De är ju de viktigaste hääär nu va.. ;)

• needtobreathe
    telgebo skrev 2011-03-04 18:55:59 följande:
    jag tror jag försvinner känner att jag mår för dåligt går ut och räker och  vill bara dö pga all oro. trodde man inte skulle må såhär dåligt om jag ju är gravid.
    Är du gravid nu? Hade du inte fått MA skrev du tidigare idag till Marlyn? :/
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-03-04 19:01:12 följande:
    säg till att de ska kolla om du öppnat dig nåt! Eller ja lite är du ju öppen eftersom vattnet sipprar/sipprat. :)
    Jaaa, de måste dom ju kolla! Som sagt, va många härinne nu som ska föda barn så får nog vänta lite.. o snart tar batteriet slut i datan :(
  • needtobreathe
    Muffe skrev 2011-03-04 19:11:23 följande:
    Näää sofy, tog du inte med laddare?
    Näää!! :( Jävla skit..
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-03-04 19:11:06 följande:
    Låter som en härlig kväll! Ang sammandragningar, din kropp vill att du tar det lugnare- tydligen ansträngande att spa:a sig hemma! :) Jag körde med spegel när jag skulle raka underredet i slutet... och benen lade jag upp på väggen så nådde man fint! haha...
    Hahaha ja kör me Charlies trimmer eller va de heter, rakapparat.. jaja, nånting sånt iallafall ;) De e ju kanon, går skitfort! :D Ser inte så mycke iofs men kör på känsla o de verkar va ok.. hahaha ;)
  • needtobreathe
    Muffe skrev 2011-03-04 19:14:13 följande:

sofy, om du blir kvar får du be sambon åka o hämta eller köpa ny eller låna av ngn på förlossningen haha

Jag ska hem sen ju ;) Så då kan ja skriva igen! :D Haha!
  • needtobreathe

Haha, Smålands.. jag har lämnat överfulla Huddinge för dig nu ;) Kom in en me ambulans som fött där, haha ballt! ;)

CTG registrerade "väldigt oregelbundna värkar" tydligen, vadå värkar? Hah! Äre såhär de känns äre ju ok! ;) Tss. Och Devin mådde som vanligt jääättebra därinne, "Vild bebis du har.." NÄHÄ? Läkaren kom tillslut o kände på tappen som va "Lite mjukare än vanligt och öppen 1 cm" dvs typ ingenting! :) Fick en spruta för lungmognaden om de mot aaaall förmodan skulle dra igång men annars hem med.... SÄNGLÄGE! Ja eller hur.. Ska ringa in igen direkt när de blir värre.. Fick komplimanger iallafall för hur smidig jag var med min lilla mage! Wooooho.. den tackar vi för! :D

• needtobreathe
    Muffe skrev 2011-03-04 21:39:02 följande:
    Sa ju att du skulle komma hem igen sofy, fast det känns so mdet inte dröjer så länge innan du ligger där om du är öppen 1 cm?!
    Haha, ja - jag sa ju också det ;)

Jodå, man kan gå öppen läänge utan att de händer mer ;) Så de hoppas vi på!
  • needtobreathe
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-04 21:40:37 följande:
    Sofy: skönt att höra från dig! Men konstigt att du inte fick bricanyl? Och lyssna nu på läkarna! Lägg dig ner och be Charlie fixa allt! Han kanske får köpa superlim och klistra fast dig i soffan?

Fullt på huddinge? Hmmmm då får det se till att lugna ner sig nu, för huddinge har jag bestämt mig för att föda på, annars får det vara!
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-04 21:41:56 följande:
    Missade och fråga sofy, gjorde de VUL? Är du öppen inneifrån eller var det vid gyn undersökning de kände hur öppen du var?
    Hahaha, superlim? Nä de funkar inte på mig ;) Men idag e ja så trött så idag blire lugnt.. o jag springer ju inte runt såå mycke i vanliga fall heller!

Näe vet inte om de va FULLT så, men de kom massa folk hela tiden o BM stressade runt o sa "Förlåt för du fått vänta, de är kaos här.." men du får nog plats! ;) In me dig nuu!!! Eller inatt iallafall!

Inget VUL eller UL, gynundersökning  o då kände hon me "fingerblomman" eller va de hette..?

Imorn 33+0.. så om 1v stoppar dom ju inte om de drar igång, hon sa att me såhär oregelbundna kan man gå länge så ja litar på de ;) Jag ska gå till 36+0 iallafall! Sådeså! :)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma