acure skrev 2011-03-03 14:06:12 följande:
Sofy: mina förvärkar började kring vecka 33 men då var det mer diffus mensvärk som jag egentligen inte stördes av, nu senaste två veckorna har det blivit mycket värre, det går inte att sova igenom dem som det gjorde förut. Den tryckande känslan från bebisens huvud har jag känt av i kanske tre veckor nu och det är alltid mellan klockan 22-00 precis när man ska sova som det börjar, blir vansinnig!!! Hoppas dina förvärkar ger sig lite snart, det kan tydligen gå i perioder det där fick jag höra. Vore ju det bästa om lille Devin fick tjocka på sig ett par veckor till.:) men då ska han sköta sig tycker jag, så mamma står ut dessa veckor.:)
Hm, de här kallar jag inte diffus iallafall, o jag kan inte sova när jag har den :(
Nu är jag iallafall hemma, blev en heeeldag.. men fick iallafall inhandlat lite mer, glömde lite grejer på IKEA såklart men orkade inte gå runt därinne, de gick bara inte så tar de en annan dag.
Joo, fast 2,1 är en heeelt ok vikt tycker jag OM han nu skulle komma NU, väntar han en vecka eller tre så väger han ju ännu mer så då göre inget.. jag e inte orolig så, blir bara irriterad när jag har ont o de inte går över, haha! :)