Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

acure skrev 2011-03-03 10:42:21 följande:
    Sofy: det känns som molande mensvärk hela tiden, värst på nätterna. Detta i kombination med en sammandragning i kvarten ungefär beroende på vad jag gör. Jag är less på att gå upp och värma vetekudde x antal gånger per natt. Dock tycker jag att det låter som om att du har det värre. Ring in och resonera med dem! :) Det värsta tycker jag dock är när bebisen trycker ned huvudet i bäckenet, det gör så sjukt ont och ilar hemskt i hela underlivet. Visst hade du sådana känningar också? Det är hemskt!!!!
    Ja men de är ju samma som här då! När började det för dig? Ja, när han pressar sig neråt vill jag verkligen dö, haha. Värst är man är uppe o går, då känns de ju som huvvet ska trilla ut mellan benen! :p
  • needtobreathe
    Pancakes skrev 2011-03-03 10:55:26 följande:
    Åh fy, är det vad man har att vänta sig alltså? Låter ju onekligen tidigt om det är 8 veckor kvar till BF. Vad säger läkarna om det? Ska du ha det så alltså?
    Haha, jadå.. de blir så mysigt sen så längre fram ;) Not! :D Jag vet inte.. har ju inte pratat me dom, hahaha ;) Nu försöker utbrytarkungen komma ut på andra sätt, genom magen liksom.. fasen va han håller på!
  • needtobreathe
    acure skrev 2011-03-03 14:06:12 följande:
    Sofy: mina förvärkar började kring vecka 33 men då var det mer diffus mensvärk som jag egentligen inte stördes av, nu senaste två veckorna har det blivit mycket värre, det går inte att sova igenom dem som det gjorde förut. Den tryckande känslan från bebisens huvud har jag känt av i kanske tre veckor nu och det är alltid mellan klockan 22-00 precis när man ska sova som det börjar, blir vansinnig!!! Hoppas dina förvärkar ger sig lite snart, det kan tydligen gå i perioder det där fick jag höra. Vore ju det bästa om lille Devin fick tjocka på sig ett par veckor till.:) men då ska han sköta sig tycker jag, så mamma står ut dessa veckor.:)
    Hm, de här kallar jag inte diffus iallafall, o jag kan inte sova när jag har den :(

Nu är jag iallafall hemma, blev en heeeldag.. men fick iallafall inhandlat lite mer, glömde lite grejer på IKEA såklart men orkade inte gå runt därinne, de gick bara inte så tar de en annan dag.

Joo, fast 2,1 är en heeelt ok vikt tycker jag OM han nu skulle komma NU, väntar han en vecka eller tre så väger han ju ännu mer så då göre inget.. jag e inte orolig så, blir bara irriterad när jag har ont o de inte går över, haha! :)
  • needtobreathe
    Marlyn skrev 2011-03-03 21:09:35 följande:
    Jag har mitt VUL kl 10.10.

Tack för alla snälla ord... ni är så fina.
    Håller tummarna imorn!

När jag var i 7+2 åkte jag in till gynakuten för jag vaknade den morgonen i blod, överallt. De rann längs benen o ut kom klumpar, speciellt en reagerade jag på, såg "hinnig" ut o ja sa hejdå till även den bebisen.. men nä han låg därinne o hjärtat tickade på så fint! Så jag hoppas verkligen för din skull att de inte är ngn fara!!
  • needtobreathe

Hej tjejer..

Tappade all lust o skriva när det återigen är tjafs i tråden, herreguud! Kan ni ta de nånannanstans tack? 

• needtobreathe
    acure skrev 2011-03-04 13:19:21 följande:
    Goddag tjejer! Idag är det fredag och beräknad förlossning för vår bebis. Ser dock inte ut som om att den vill komma idag så jag har städat och plockat och grejat så det är fint här hemma. Tänkte att bebisen kanske inte vill komma ut förrän den har en tip top lägenhet att komma hem till. Men nu är det fint så nu är det fritt fram att titta ut! :) Vad har ni för helgplaner?
    Åh härligt! Hoppas den lille kikar ut snaaart då! ;) Envisa ska dom va, haha! Inga mer känningar?

Helgen blir nog lugn här.. äta nån god mat o vila.. sjukt ont så orkar ingenting just nu..
  • needtobreathe
    Marlyn skrev 2011-03-04 13:26:38 följande:
    Fan va tråkigt att komma tillbaka och se en massa skit nu igen.... kan allt skit skippas så detta kan bli en trevlig tråd igen???

Så jä*la less på detta nu!
    Håller me.

Hoppas de gått bra för dig!
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-03-04 13:19:56 följande:
    skrev ju att jag försökte ta det via inbox med henne men hon ville ju inte svarpå varför jon utger mig att ha pröjsat 5500 kr för ett ligg och jag tror ingen vill läsa skit om sig själv i nåns blogg så ursäkta då att jag blir ledsen och arg att bli uthängd som ett luder som är så desperat som hon uttryckte det i bloggen att få ett ligg.
    Vet du, det skiter ja faktiskt i. Vet DU med dig att det är felaktigt så bry dig inte då, men det där är nog inget NÅGON annan härinne reagerat på om vi läst hennes blogg, jag har inte ens gjort det. Känns onödigt o ta upp något privat gräl i en tråd!

Blir jävligt förbannad och NEJ inte bara på dig, och NEJ jag står inte på någons jävla sida just nu!
  • needtobreathe
    MCT,

Läste ditt mail. Jag e bara så slut, puh! Men de e lugnt, hör av dig annars!
  • needtobreathe
    Marlyn skrev 2011-03-04 13:32:03 följande:
    Det gick inte bra.... utomkvedshavandeskap. På måndag ska jag få reda på om den är kvar för isf måste jag ta bort den med titthålsoperation.
    Säcken vi såg förra måndagen va helt borta och det verkade bara vara en vattenblåsa som livmodern själv hade producerat av någon korkad anledning.
    Åh nej! :( Fan va tråkigt! Beklagar verkligen!! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma