Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Mamma till W skrev 2011-03-04 15:00:47 följande:
    sofy, ring igen!
    Upptaget.. haha! Suck.. inte meningen att jag ska komma fram? ;) Provar snart igen..
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-03-04 15:09:53 följande:
    Snälla förlossningen, er kära Sofy med "förlossningsklippkort" vill ha tag på er! ;)
    Hahaha fortfarande upptaget.. ;)
  • needtobreathe
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-04 15:15:52 följande:
    Sofy:
    Vad har hänt.
    Ska jag bli orolig eller nervös glad ?
    Är det dags ?
    ÅÅh gumman berätta...
    Puss
    Hahaha nej bara alla tjat-tanter i tråden som säger att jag ska ringa in om min "mensvärk" ;) Ingen fara och NEJ ingen bebis än! :) De är ju helt normalt! Jag ska bara få förlossningen o säga de också så ja kan skriva de här till er! ;D
  • needtobreathe

Sådärja! När dom svarade skrek dom bara "Neeeej inte du igen!!" Haha!

Nerå!

De va INTE normalt o ha såna här VÄRKAR (???) såhär tidigt! Förvärkar känns tydligen inte såhär utan de va värkar isåfall? Öh ja tjena mittbena. Förvärkar enligt den BM var sammandragningar. Jaja. Jag ska in på koll iallafall för att se om jag är öppen ngt o så allt ser bra ut. Men de är jag ju inte ;) Haha. Skulle "packa en väska med min blodgruppering o lite småsaker o åka in" De sa dom förra gången också när ja åkte hem, så ja packar ingen väska, men tar me pappret iallafall. Men först ska ja hämta Charlie om en halvtimme o köra hem honom o sen åker ja in dit ;) Tar ju självklart me datan iallafall så ja kan uppdatera er innan ja åker hem igen, moahahaha! ;)

• needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-04 15:18:23 följande:
    Tjattanter.....  Förvånad Du är säkert 7 cm öppen redan.... Oskyldig
    Hahahaha ja de vore fan nått va! ;) Nu äre ju inte så men bara för er skull åker ja in! Devin mår så bra så, försöker bryta sig ut genom magen! Har ett skitroligt filmklipp på kameran från igår, ser helt galet ut! ;D
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-04 15:28:39 följande:
    Inget skulle förvåna mig... Du verkar inte vara typen som gnäller...
    Hahaha.. nje, inte förrän ja är halvt döende kanske ;)
  • needtobreathe
    Marlyn skrev 2011-03-04 15:29:46 följande:
    Sofy: Det filmklippet skulle jag vilja se =) Vilken vecka är du i nu? (jag håller inte så bra koll på er tyvärr)
    Ska försöka ladda in de sen! :D Hinner inte nu.. ;)

Vecka 33.. 34 imooorn yiho!
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-04 15:30:54 följande:
    Eller halvt igenom förlossningen! hahahah!
    Hahaha eller hur! En kompis hade såhär som mig, åkte tillslut in ändå, öppen 10 cm o födde på 54 min därinne! Hahahahahaha! Hon sa bara "Ge mig en alvedon så ja kan åka heeeem" o då va hon i v 35+2! :D Den e ball!
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-04 15:33:26 följande:
    Du ser! Packa en väska, ta med Charlie! Kyss
    Nejrå! Charlie ska va hemma o laga mat.. han e min husfru! ;) För jag e huuungrig! I värsta fall får han väl komma in me mat + väska ;)
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-04 15:35:20 följande:
    *börjar jobba lite på Charlies medalj!*  ;)
    HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma