färnik skrev 2011-01-09 12:24:19 följande:
Åh, jag vet inte... Det går upp och ner med oron. Och lite är det som du skrev ngnstans längre fram, att jag oroar mig när jag inte oroar mig, också.

Tankarna är väl tyvärr fortfarande det samma, och därtill oroar jag mig inför både nästa mätning (torsdag) och inför TUL och samtal...
Vad gäller mätningen så måste jag hamna på iaf 29, annars halkar jag iväg under medel (från att ha legat mellan övre och medel). Men som vanligt ser jag scenariot framför mig när BM mäter och säger "27" eller "28", och så blir veckan som är kvar till TUL än jobbigare och oroligare.
Och tänk om inte allt ser bra ut på TUL? jag är mest orolig över vattnet, att det ska ha minskat ytterligare, men att läkarna inte ska anse att det är ngt att bry sig om. Och att det därför ska gå illa... Själva samtalet känns också skrämmande, vad ska jag säga? och även om jag får sagt allt jag vill, så kanske de ändå inte tycker att det är ngt att ta hänsyn till i sammanhanget... jag kanske likväl kommer få gå över tiden 2 veckor och må än mer dåligt, det vet man ju inte...
Jag hoppas på att kunna fixa skjuts i alla fall, det är svårt att säga ännu om det kommer lyckas varje gång, men de två närmaste veckorna är det i alla fall ordnat...
Hoppas nästa kontroll bli bättre.
Om vattnet blir mindre tar dom ju ut bebisen eller så får nu massor av kontroller ..
Du borde läsa på någon bok om just detta så du blir lugn..
Hade du innan 29 men tror 27-28 ? Sf mått ?