Plus igen efter mf/ma
Inte lätt med massa förkortningar hihi jag förstod inte häller innan
Påväg:
Kanske fixa o ändra hihi
Sofy och Happines:
Vi har vår reklam nu ju och Sofy ja hon får vara glad med den lilla goa magen nu men jäklar den kommer att sprängas innan BF
och du där som stranadval hahaha och jag där med mitt blonda hår och läkande bröstmjölk efter mig när vi springer på ängen och ni flåser och stödar som inte orkar springa medans jag springer och läker och haha ja handtagen får man ju inte missa och inte häller J-Lo rumpan hahahaha som tyvärr är borta
![]()
Tycker J-Lo har sån snygg rumpa. Gillar verkligen utåtstående rumpor. Men jag får vara glad för min platta breda. Haha
. Sån rumpa har du 2barnsmamma.
Sonen har ju en sån riktig jeans-hockey rumpa. Men inte har han ärvt den av modern sin ![]()
Kajsa:
Snart bebis tänk om DU och PÅVÄG fick samtidigt
Spännade detta ju hihi
Odd:
Hmm när hade du BF ?
Tänk om bebben redan vill ut låter som teckenblödning
Påväg:
OJ
snart bebis haha fan vad vi har längtat !!
Här ligger jag med lilleman och har inte ätit på hela dagen utan mår bara illa.
Sambon spydde i natt o vatten bak och ja såklart jag inte spytt utan bara massa vatten
Så jag vågar inte äta
Känner mig så yrr i huvet hart fått i mig nu på hela dagen ett glas kall juce ..
Men maginfluensa är det inte då det inte är i dk än ingen har detta bara jag o sambon och hans mamma o syster och ebba ..
har påväg åkt in ?
Odd:
Om det fortsätter borde du kontakta bm och berätta hur kroppen din är att du får SD och värkar.
Hoppas din boll vill stanna kvar liiiite till bara tills den är mogen för att tita ut iaf.
Kramis.
färnevik:
Åh spännade men varför Igångsättning ?
Jag själv är så rädd för Igångsättning Födde dottern med sugklockan på slutet då jag var öppen 4cm när jag kom in men mina värkar var så kraftiga att jag tappade kontrollet och fick dropp som satte hela skitet till panik för mig.
Jag är så rädd för igångsättningar men e så impad att folk väler detta och många klarar av detta fast det nästan brukar leda till akut snitt som det nästan var för mig.
Muffe:
Det hände med mig och elias i magen att han var lugn en hel dag jag fick panik men folk sa till mig att dricka kallt vatten lyssna på högt musik buffa på magen och sjunga.
Ta en ficklampa mot magen
o se vad som händer.
Det är så ibland en trött bebis bara som vill sova lite.
Kram gumman.
Åh jag kan inte hålla mig !!!

STORT GRATTIS PÅVÄGMOTSYSKON

Jepp hon fick pojken läste det på FB