Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

kajsalisa skrev 2011-01-12 12:08:56 följande:
    Kort uppdatering från oss.... Fortfarande kvar på bb. Planerade hemgång idag, men lilla Ted har lite problem att hålla blodsockret uppe, så vi får snällt stanna en natt till så att dom kan hålla koll på honom. Han är superfin annars och fokuserar mest på att få till amningen just nu. Hoppas allt är bra med er och att Bevs lilla bebbe vill komma snart. Har ingen chans att läsa ifatt tyvärr, men jag tänker på er alla och lovar att bidra med en liten förlossningsberättelse när jag kommit hem och har tillgång till datorn. Kram på er!
    åh härligt att höra ifrån dig och ja blodnivåt för Ted måste ju bli bättre självklart
    Hur gör dom ?
    Ger dom honom något ?

Nu väntar jag tills du kommer hem o landar på fötter så vi kan höra din upplevelse
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    Muffe:
    Vagnen kan jag inte se ''websiden blev ikke funden'' säger denna
  • 3 barns mamma84
    Happiness skrev 2011-01-12 16:01:34 följande:
    2barnsmamma: HAha du är så rolig... 6 kg nej jag tackar nej till en elefant bebis. Det är bara Amadeus jag vet som blivit så stor

10-åringen här hemma försökte tuta i mig att en tjej i hans klass vägde 10 kg när hon föddes. Haha! Yea right!!!!!!
    Undra hur den mamman ¨såg ut i underlivet . Hjälpte nog inte med lite knipövningar..Haha!
    Shit gumman ska du ta livet av mig jag skrattar så jag pissar på mig haha då hjälpte inte mitt knipövning hahahaha !!!

Ja hur fan skulle det se ut e slapp mutta hahaha
  • 3 barns mamma84
    Bev hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja !!!
    Nääh nu orkar jag inte mer HAHA
  • 3 barns mamma84
    Happiness skrev 2011-01-12 19:52:12 följande:
    Hahahahha! Både du och jag är i form idag hör jag. Vet du vad???? . Jag skrattade så jag pissade på mig massor igår. HAha!

Har ni svensk TV där du bor? Antar det...Då såg du kanske idol? Såg du någon gång hur hon Linnea dansade. jag tryckte det såg så roligt ut...igår kväll uppträdde min man i köket som Linnea. Det var så fruktansvärt likt Kände att det var svårt att hålla tätt

">

cirka 1 min och 15 sek in i videon. Spana i stilen....så höll min man på, samtidigt som han sjöng. Att jag inte avled
    HAHAHA!!
    Jag skulle skratta så jag inte kunde andas mer shit män men hahaha dansade din sambon som Linnea igår fan det fattades bara att han skulle ha string kalingar med *Dör av garv här hemma*
    Han borde söka in på Let dans

Ja vi har Tv 1 och 2 och barnkanalen och Tv 4 och Tv 3
  • 3 barns mamma84
    Happi:
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad fint o jag som vill ha så i sonens och elias dela rum ska se ut med Cars & Byggare bob
    O ebba Hello Kitty som hon ÄLSKAR !!
  • 3 barns mamma84
    Muffe80 skrev 2011-01-13 08:07:40 följande:
    Nu börjar jag känna mig som en gnällig gravid... tycker magen är i vägen, rädd för bristningar på magen och bröst, brösten ömmar ibland, jag är TRÖTT (mest för det är så mycket inplanerat).

däremot fixade vi vagn, spjälsäng, babyskydd i går så det känns skitbra

Någon som vet mått på spjälsängstäcken? Fanns bara ett stort på IKEA, typ 125*110 eller ngt sånt... större än spjälsängen iaf... Ska man ha det?
    Det stod på kudde och täcke från 1+ år... då funkar det inte till nyfödd antar jag, eller?

Någon som vet var man kan beställa söta spjälsängsskydd?

Måste man ha barnrum från början? Vi har liksom inte plats, men får isåfall göra om vårt gästrum till barnrum
    Vi har spjälsängstäcke lika lång som spjälsängen men nu har vi inte spjälsängen framme utan vi köpte en vagga till Elias från bembroe ''affär med billiga saker'' och sen har vi en vagn täcke som är till barnvagn men den är jätte bra till vaggan med
    MÅTT vet jag inte hmm ..
    Sambon vet men han är inte hemma han jobbar ..

Om du köper den för 1 år ja då han du dubbel vika det gör jag om jag har spjälsängs täcket till vaggan ..
    Barnrum måste man inte ha klart då Amadeus och Elias kommer att dela pojkrummet tillsammans sen då kommer Elias ha sin spjälsäng där
    Men just nu sover han hos oss i vår säng + sin vagga
  • 3 barns mamma84
    Muffe80 skrev 2011-01-13 08:50:26 följande:
    Det blev en säng från IKEA, Hensvik vit.
    Babyskydd Britax
    Vagn Emmaljunga City Cross

Hm, nån som kan svara på detta: Jag är ju rh neg... läste om det och det står ngt om missfall och att den ju räknas som ens första graviditet. Tänk om det barnet förde över blod till mig så att jag redan nu (barn nummer 2 egentligen...) bildar antikroppar mot barnet i min mage nu? Kan det funka så?
    vaaaaaaa ???
    Vilken vecka var du då i när du fick mf ?
    Jag var i vecka 8+ och fick MA .. den var redan död i vecka 4 men kom ut vecka 8+
    Så då e detta mitt fjärde graviditet ?? låter knäppt ..
  • 3 barns mamma84
    Muffe80 skrev 2011-01-13 08:58:11 följande:
    Ja vet inte om jag blivit testad och inte har antikroppar? det ska bm inget om? Fattade som att det skulle vi göra i v 36, men det kan ju vara så dags då va?

Ska jag ringa bm och kolla?

Hann ju till v 10-11 sist ungefär!
    GråterGråter
  • 3 barns mamma84

Oj haha var lite för snabb att svara pinsamt

Happi:
    Fy fan ja sambon han har box kallingar och ibland kan han få för sig att ta IN hahahaha och han är som en miffo med TVÅ håriga skinkor hahahaha döööör av garv just nu och bara tar sin finger mot sin pojk vårta och leker SEXIG men då tappar jag lusten

Ja string hmm hade string innan och du vet TANGA hahaha som är bara en snöre inne i rumpan men nu har jag mormors trosor hahaha

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma