Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Mamma till W skrev 2011-03-05 16:25:15 följande:
    hahaha du är ju för rolig!

Förresten, är det tillåtet att bada när man sipprat vatten? Med tanke på infektionsrisken?
    Bada hemma är väl ok? Bada på allmän plats va inte ok.. alltså badhus o sånt, men vadå hemma äre väl de? Ja tvättar badkaret me.. hm.. klorin innan ja hoppar i..

Min man blir skitsur om ja badar för ja sipprat men han vilar på soffan så tog en snabbis nu!
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-03-05 16:24:38 följande:
    slängde telefonen i väggen+ Hett humör månne
    Adhd :)
  • needtobreathe
    sugarrush skrev 2011-03-05 17:16:51 följande:
    Är det verkligen ingen som varit med om det jag frågade om på förra sidan....? Förvånad
    Hahaha! Jo! Mest hela tiden ;) Om ja nyser, hostar eller så.. jättemysigt! ;)
  • needtobreathe
    Muffe skrev 2011-03-05 19:16:16 följande:
    Här var det lugnt idag.

hur går det Sofy? är det på gång snart tror du?
    Haha nej nej! Pinklove, Smålands o Färnevik är först ut ;) Jag väntar glatt på min tur!

Närå men ont har ja ju men nä, ingen Devin än!
  • needtobreathe

Pinklove,

NU kommer du in på min sida ;) jag är minsann liiiite glömsk!

In o föd barn me er nu!

• needtobreathe
    acure skrev 2011-03-05 22:14:28 följande:
    Sofy: tack du! Hur mår du idag?
    Luuuugnt! :)

Jodå, huvudvärk, trött som attans o ont. Annars bra!

Du?
  • needtobreathe
    acure skrev 2011-03-05 22:49:18 följande:
    Sofy: samma här, hemskt trött och ont i kroppen. Ska gå och lägga mig nu orkar inte vara vaken en minut till. Tycker att du har varit duktig idag och tagit det lugnt. Förstår att det måste vara jobbigt för en duracellkanin som du.:)
    Haha ja samma här!

Ja eller hur! Sängläge till 16, då bad o sen soffläge. Bra jobbat enligt mig själv också ;)

Sov på du, hoppas du får sova lite ostört! Och att de drar igång sen såklart! :D
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-03-05 22:54:02 följande:
    Jag minns innan jag fick reda på att jag hade hypothyreos hade strulig mens, frusen, trött , torr hy och hår och mådde skit och nu undrar jag om denna frusenhet och trötthet har med fel dos Levaxin jag har eller om det är bra. Jag undrar vad symtomen kan vara om man har fel dos av Levaxin och vad som kan hända då?
    Sök på google eftersom ingen verkar veta! :)
  • needtobreathe

Hohoo!

Duracellkaninen har inte fött barn! ;) Men hon har varit i Bromma blocks o ätit lunch, köpt bebiskläder o pratat HUUUUS med mina föräldrar. Yiho! Vi ska på visning i veckan antagligen på ett hus på 120 kvm, me 3700 kvm stor tomt, + gäststuga på 40 kvm. Hoppas! Ett riktigt kap för 2 mille. Vore perfekt för Devin o växa upp där! Då går dom in o hjälper me kontantinsats o så. Vi får se! :)

Annars ont som vanligt, mer ont i ryggen idag o ett jävla tryck neråt, men närå ingen bebis nu på nåra veckor, har inte tid!! ;)

Och de är vååååår ute idag, då får ja sån sjuk energi till allt, haha! :D

• needtobreathe
    Pancakes skrev 2011-03-06 16:00:47 följande:
    Haha, jag har också varit i Bromma Blocks precis, på Babyproffsen bland annat och åt en sallad på Waynes coffee. Tänk om vi sågs där..

Låter ju helt fantastiskt med ett sånt hus i Stockholmsområdet, trodde jag inte gick att få tag på för de priserna. Är det långt utanför stan då?
    Haha äre sant? Vi åt på Garden café nere vid food courten, sen in på Kapp ahl, och sen fika på Waynes däruppe, ;) Kanske såg dig utan o tänka på de? Haha! Skoj! :D

Jaa! De ligger på Ekerö, ut mot Färentuna, ca 20 min me bil till Brommaplan, helt ok faktiskt. Lugnt o fint område me stor tomt, mycke frihet! Vore toppen!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma