Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Muffe skrev 2011-03-08 13:11:01 följande:
    Jag fuskar också med mina tabletter... min bm tycker även att jag ska äta mitt val eller ngn annan vitamintablett, gör ni det?
    Känns olustigt att proppa kroppen med massa piller
    Nä äter inga vitaminer.. men de e ju inge konstigt o stoppa i kroppen, haha ;)
  • needtobreathe

Jisses vad jag är trött idag.. sover o sover.. jaja :)

GRATTIS till lyckat RUL Prommis!! Härligt! :)

Och ang mat som vi pratade igår.. idag har ja ätit en halv macka o några tuggor på en fiskgratäng som ja kämpar me nu, går seeeeegt..

• needtobreathe
    färnik skrev 2011-03-08 20:02:10 följande:
    En liten snabb uppdatering från mig! Nu ska dt bli bebis här är dt tänkt, är inlagd på bb-avd och de har startat igångsättningen. De försökte sätta bardkateter men misslyckades, så dt blev gel istället. Den sattes vid 15, och sedan några timmar har jag sammandragningar ca varannan minut. De känns, men är helt hantebart än så länge. Vet dock ej om de ger effekt eller ej? Tilde beräknas förövrigt väga 3,3-3,4kg nu, dt var dock osäkert då hon sjunkit ner så dt var svårmätt. Håll nu tummarna att allt går bra för oss!
    Haha många inlägg ;) Lycka till nu! De blev bebis snabbt du.. härligt!! :D
  • needtobreathe
    Smålands, o Pinklove.. o Happi.. hoppas alla föder barn nu ;) & hoppas självklart de gått bra för Färnevik!!
  • needtobreathe
    Längtan efter liten skrev 2011-03-09 14:52:53 följande:
    hur mår du sofy?
    Nje, inge vidare. Jag sover mest hela tiden nu, senaste dagarna.. går inte hålla ögonen öppna, samtidigt som jag är sjukt rastlös, mår illa, har sd o mensvärk.. as usual.. blä! Får knappt i mig ngn mat heller.. bara petar i maten.. värdelöst..
  • needtobreathe
    Längtan efter liten skrev 2011-03-09 15:16:10 följande:
    usch, jag lider verkligen med dig... Du får visa ett livstecken i april tråden så de vet hur du mår.
    Vi blir ju oroliga för dig.
    Skulle nog sammanfatta det hela med att jag mår konstigt.. usch! :( Men jaja.. bara gilla läget!

Haha jaa, jag får nog göra de.. blir inte så mycke data just nu bara, är så jäkla väck..
  • needtobreathe
    Smålands,

Usch för HF! :( Hoppas dom kanske sätter igång dig istället nu! Håller alla tummar!
  • needtobreathe

Heeeja Småland! Skrattande

.. & Färnevik! ;)

Pinklove och Happi.. where are you?!

Många bebisar på g nu! Mys! :)

• needtobreathe
    Sötfilur;

Närå.. ja är hemma.. mår crap! Kräktes upp dagens matintag igårkväll o har knappt fått i mig ngt idag heller.. ingen energi, kallsvettig, sammandragningar o hjärtklappning.. blää!!!
  • needtobreathe

Ang bh o sånt.. jag har 70/75 F-G nu, eller ja innan graviditeten.. dom har dock inte växt ngt än tack o lov :) Använder oftast sport bh eller ibland nån vanlig, passar helt ok. Dock kanske de smäller till sen när mjölken rinner till, men köper inget nytt förrän dess iallafall :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma