Inlägg från: Smålands jänta i storstaden |Visa alla inlägg
  • Smålands jänta i storstaden

Plus igen efter mf/ma

Pinklove; jodå visst är tarmarna tomma men jag fyller ju på hela tiden, måste ju äta för att orka med en förlossning oxå.

Funderade alvarligt på att sluta äta när jag fick veta hur stor bebisen var med BM bara skrattade och sa att det spelar ingen roll om jag inte äter för bebisen tar ändå vad den vill ha, slug unge!

Kan rekomendera att köra bakifrån om ni vill testa, alla andra ställningar gör bara ont i hela kroppen, bara att stå still så sköter killen jobbet men vila, vila, vila är nog det bästa ändå. Vilar mellan varven!

Sofy: ja greken är gudomligt god! (haha låter roligt men orka omformulera sig!)

Blir sambo, svärmor, sambons syster och kille. Men inte tyngsta klotet! Gör så ont i fingrarna då, måste dock vara oerhört stora hål för fingrarna då de är i dubbel storlek ungefär!

Har du ringt ännu? Hur mår det egentligen?

Hemma efter bowling! gick ju super, inget klot kvar på handen dock då verkar bowlingen ha verkan på mina förvärkar som är kraftigare och tätare! Men om de har någon verkan får vi se! Kanske blir så att jag hälsar på Sofy inatt? Fast utan bowlingskor eller rött klot!

Till er som har barn sen innan/mabaja/kajsalisa eller ni nyblivna mammor: blev ni kissiga när ni ni hade förvärkar?! Trycker lixom på i kisseblåsan när de är som hårdast, kan inte stå upp och får svårt att handas normalt...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma