Inlägg från: Smålands jänta i storstaden |Visa alla inlägg
  • Smålands jänta i storstaden

Plus igen efter mf/ma

God morgon alla preggo!

Här höll förvärkarna på till 00 då jag somnade och sen måste de klingat av av sig själv för jag har bara vaknat ca 5ggr av dom dvs som vanligt!

Verkar inte vara något på G utan jag får allt vänta på att han ska bestämma sig där inne.

Idag får det bli bebiskläd-shopping då våra 50-kläder troligen kommer sitta tight! Mysigt tycker jag, suck säger sambon som hatat shopping men som ändå vill följa med!

PMS: grattis och välkommen hit!!

Skönt att höra att du är hemma fortfarande!

Håller på att skratta på mig just nu, sambon sitter i datarummet och lyssnar på musik, började men Eminem, där efter dansa i neon, teddy björnen fredriksson och stockholm i mitt hjärta! Hahaha vilken musiksmak han har!

Mabaja: nej tyvärr händer ingenting här, inte mer än innan. Hade lite hopp igår kväll efter bowlingen men inte längre. Förvärkar men inte lika onda som igår, kanske kommer senare men just nu är det lugnt

Är hon förkyld din lilla tös?

Mabaja: stackars liten! Höj upp under hennes huvud/rygg om du inte redan gjort det, brukar funka någorlunda iaf. Hoppas hon piggar på sig snart så ni slipper åka in med henne.

Tack för ditt hopp ( mitt har övergivit mig)! Känns som om jag gått jättelänge på övertid nu, även om BF är idag. Blir nog lätt så när man varit halvt redo så länge. Men han verkar vara lika tjurig som sin mor...

Puhhh att du redan vill ha nr 2! Fast det är tur vi är olika!

Just nu känner jag att jag aldrig mer skulle palla en graviditet till, men vad säger man när man sitter med sin lille skatt i famnen!? Nej några år emellan måste det gå, så att man hinner förtränga lite av alla dessa veckorna!

Fasiken pinklove! Trodde ju att du låg och födde barn nu! Blev nästan lite avis! Men så hade jag oxå igår efter bowlingen man gav bara obehag och tätare men idag åter igen som vanligt! Kanske det kommer igång inatt för dig?

Jag vill inte heller vänta! Jag vill träffa min jätte NU!!! Men de flesta förlossningarna startar på natten så ännu lever hoppet!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma