Inlägg från: Pancakes |Visa alla inlägg
  • Pancakes

Plus igen efter mf/ma

needtobreathe skrev 2011-03-15 09:38:29 följande:
    Lycka till Telge & Sugar!! :)

Nu ska ja iväg o hämta en grym gratisbox på Bigbaby i Häggvik ;) Yihoo! Me termometer, mandelolja, blöjor, våtservetter, tidningar, bebistandborste, inlägg osv.. + en sangenic blöjhink! Har ju angelcare nu som vi fick från babyland men sangenic har ja hört e bättre.. jaja, gratis e gott!
    Jag har också den där från Babyland men den här låter ju bättre. Hur får man tag i en sån?
  • Pancakes
    Muffe skrev 2011-03-15 10:07:00 följande:
    Pancakes, menar du denna: shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ_...
    den var ju billig i såfall Gillade även den randiga till vår/sommar!

Jag är S i vanliga fall, ska jag köpa denna storlek eller har man en storlek större, hur har du gjort??

Men jag har inga snygga skor till detta.... att man ska vara så icke-kvinnlig
    Jag fick inte fram bilden men det låter som den. Jag har den randiga också och så den i helblått och i svart. Kostar 129 kr. Jag har dem i M och jag är 175 lång så du kan nog ha S för jag har för mig att du är kortare och smalare. Den sitter verkligen snyggt upptill och man ser smal ut i alla fall upptill och sen får allt puta ut nertill :)

Haha, jag är en riktig skogalning men förstår om du inte vill köpa skor enbart för detta tillfälle. HM har ju billiga annars. Bianco har alltid massa fina festskor tycker jag men de är ju lite dyrare än HM:s.
  • Pancakes

Nu är ju detta inte någon shoppingtråd som jag ber om ursäkt för mitt spammande. Som sagt, är lite skogalning, gravid eller icke!

Här fanns massa fina på Scorett som piffar till vilken outfit som helst.

http://scorett.se/Woman/Pumps/1031982

http://scorett.se/Woman/Pumps/1032018

http://scorett.se/Woman/Pumps/1032028

De här skorna har jag i svart satin och det här är mina absoluta favoritskor och ett av mina bästa köp:
    http://scorett.se/Woman/Pumps/1031900

Så nu är det färdigt med modebloggandet :)

• Pancakes
    sugarrush skrev 2011-03-15 10:20:31 följande:
    Känner mig så sjukt irriterad på vissa av mina kollegor som går till jobbet varje dag trots att de hostar konstant, och nyser, och snorar, och snyter sig 50 cm från en. Nu när man har sänkt immunförsvar har man ju inget att sätta emot liksom...
    På mitt jobb får man dessutom jobba hemifrån om man har behov av det, så jag fattar inte varför de inte kan jobba hemifrån om de nu har så mkt att göra att de absolut inte kan vara hemma och (bara) kurera sig.
    Fy, vad irriterande! Jag har det precis likadant på mitt jobb. Hoppas du klarar dig ändå. Håll dig undan dem!
  • Pancakes
    Muffe skrev 2011-03-15 10:26:02 följande:
    pancakes, tack för länken - haha, skorna var snygga men jag måste ju kunna gå också Skulle helst ha jympadojjor om jag fick Tror kanske jag har ngra som funkar hemma, får kolla ikväll.

Klänningen kan är värd att köpa hem i alla fall,  har långt till HM så är ju smidigt att beställa. Annars är det väl bara att skicka tillbaka kostnadsfritth ar jag för mig?
    Oj då, då dissar du nog mina andra förslag också. Älskar höga klackar trots att jag är lång. Ser ut som en giraff mest hela tiden. Just nu en framtung giraff :)

Ja, det är jätteenkelt att skicka tillbaka till HM. Det finns med en färdig returlapp att klistra på.
  • Pancakes
    Muffe skrev 2011-03-15 10:32:18 följande:
    Jag kanske skulle våga höga klackar ändå

Hur lång är klänningen ungefär då? vill ju inte ha den för kort om magen sticker ut och tar upp lite av tyget så att säga...

Vad har du för strumpbyxor under? Tunna, eller tjockare? Gravidstrumpbyxor?
    Tjocka svarta är fint, så heltäckande som möjligt. Nej, jag tycker inte den är fort kort.

Jag gillar inte mammastrumpbyxor så jag kör med vanliga i en storlek större. Men det finns nog jättebra och sköna mammastrumpbyxor, det är bara att jag inte hittat dem än.
  • Pancakes
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-15 10:40:13 följande:
    Hej Flickor !
    Vet inte om jag har varit saknad har bara haft massa att göra
    Har varit inne och läst men haft lite fullt upp hihi men ja nu e jag här igen men hmm ska passa på att städa innan Elias vaknar han sover nämligen ute i sin vagn så jag kommer in sen.
    Kram på er alla och hoppas ni har det bra.
    Hej!  Allt bra med dig också?
    Jag har inte heller varit inne så mycket, men har förstått att två bebisar har fötts i alla fall :)
  • Pancakes
    Muffe skrev 2011-03-15 10:44:07 följande:
    *Skorna du visade är snygga Pancakes, men en fråga bara till dig som är expert på detta:
    Kan man ha "stövlar" till detta, smala som går upp till ca 3 cm nedanför knät? eller blir det för tungt?
    Det funkar så klart men är kanske finast utomhus? Är festen i en lokal eller hemma hos nån? Om det är lokal funkar ju stövlar men hemma hos nån känns det ju bättre med inneskor än att gå omkring i stövlar. Känns lite som att man glömt ta av sig skorna...
  • Pancakes
    Mamma till W skrev 2011-03-15 11:01:29 följande:
    tre bebisar har kommit, smålands, färneviks och igår pinkloves!
    Just det Småland har fått också! Vad kul! Det bara regnar bebisar just nu :)
    telgebo skrev 2011-03-15 12:17:24 följande:
    Nu har jag sett min lilla på skärmen och kort har jag också. Allt bra med stjärnan. 1,7 cm lång och är 8 v+2 dagar idag enligt måtten. Hjärtat slog så nu tar MVC över. Jag är glad och lättad.
    Åh, grattis vad roligt! Nu går det vägen ska du se!!!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma