Inlägg från: Pancakes |Visa alla inlägg
  • Pancakes

Plus igen efter mf/ma

MCT79 skrev 2011-03-02 12:27:07 följande:
    Ja jag hoppas det går över med... hon trodde det kan göra det när sammanväxningarna väl "går av" eller "släpper" från där de sitter fast..
    Fick se bebis igen! Den var sig lik från i måndags. ;)
    Vad jobbigt det låter, stackare.. Men skönt att det inte var farligt i alla fall och att bebisen mår bra!
  • Pancakes
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-02 13:17:12 följande:
    ÄCKELVARNING!!!

Men jag måste fråga, jag som letar tecken på att förlossningen ska starta. Dålig i magen, asså så att det rinner, är det vanligt innan det är dax!? Annat fall blir jag faan galen snart!!
    Det har jag läst att det är. Alltså att kroppen förbereder sig och tömmer innan förlossningen. Spännande, det verkar snart vara dags!!!!
  • Pancakes

Hooohoo, Telgebo? Vad är detta för Cliffhanger? :)
    Hur gick det???

• Pancakes
    needtobreathe skrev 2011-03-02 13:22:08 följande:
    Bara för du vet när du hade ÄL behöver de inte betyda att du blev gravid EXAKT då vettuuu ;) Allt beror sen på när ägget fäster osv.. så de kan ju diffa några dagar bara där..

Men ta upp de me din BM iallafall :)
    Ja, det är märkligt det där. Jag blev enligt RUL gravid 7 dagar INNAN jag fick utslag på ÄL-testet. Verkar ju jätteskumt att det skulle ligga kvar så länge och vänta liksom. Det är ju väldigt konstigt men inte helt ovanligt verkar det ju vara att man flyttas runt.
  • Pancakes

Grattis, Telgebo! Vilka underbara nyheter! Du som var så säker på att det var kört.. Njuuut av detta nu och ställ dig på taket och vråla du :)

• Pancakes

MCT, hur går det med magen? Några framsteg än? Jag är fortfarande tokförstoppad och har gått upp 3 kg på en vecka vilket är helt vansinnigt. Det måste vara de uteblivna toabesöken som väger en massa, fräscht liksom!
    Jag har druckit massa vatten idag och varit och tränat och ätit linfrön och frukt så nu hoppas jag att det blir fart snart, snälla!

• Pancakes

Godmorgon tjejer! Hur mår ni? Sofy, jag har förstått att du är rätt less? Är det förvärkar då och inte riktigt värkar? Hur vet man skillnaden?

Mina SD har ökat tycker jag. Speciellt igår när jag både tränade och sen gick omkring på stan på kvällen. tar jag ut mig för hårt eller är det helt naturligt?

• Pancakes
    needtobreathe skrev 2011-03-03 09:37:46 följande:
    Hahaha han kanske brås på mig.. jag äääälskar ju vintern! Så han kanske vill komma ut o se lite snö innan den försvinner? ;)

Joo men ringa in för lite mensvärk känns ju löjligt som attans.. har vart inne varje vecka för de varit nånting o så ringa igen för de, dom kommer ju skratta hela dan åt mig.. de bjuder ja inte på ;) Har ju nåra SD om dagen som ja känner av men annars bara konstanta molvärken.. som iofs blir värre ibland men inte så ja kan klocka..
    Jo, men ring du. Du betalar ju skatt för sjutton :) Och sen är du ju igen "vanlig" patient heller med din historik. Jag tror inte de skrattar åt dig.
  • Pancakes
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-03 09:41:48 följande:
    Sofy! Ingenting är löjligt! Framför allt inte när det gäller Devin!! Varken du eller sjukvården vill att han kommer för tidigt och varför skulle de skratta åt dig? Du betalar skatt och ska väl inte vara "snäll" och låta bli att söka när du inte mår bra! Kanske du får någon sovados som hjälper någon natt? Vem vet, sova en natt kanske gör under för dig!
    Hehe småland, vi skrev samma sak till Sofy nästan samtidigt :)
  • Pancakes
    needtobreathe skrev 2011-03-03 09:39:34 följande:
    De är ju naturligt me SD men de är också kroppen som säger åt dig o lugna ner dig liiite kanske ;)
    Ja, jag ska tänka mig för lite. Jag har så himla svårt att acceptera min "nya kropp" och att jag inte kan träna som vanligt. Hjärnan fattar det liksom inte. Har väl med gamla ätstörningar och träningsmani att göra även om jag är frisk sen många år tillbaka.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma