Plus igen efter mf/ma
Nu är jag nyfiken sofy! Hur var huset!?
Nu är jag nyfiken sofy! Hur var huset!?
Härligt det låter sofy, egentligen är det ju så man ska göra, renovera upp ett hus så som man själv vill ha det eller bygga nytt. Dock jävligt dyrt att bygga nytt...
Då får vi hålla tummarna på att ingen lägger något bud och att nu får det för vad ni vill ge! Men ska du verkligen överge vacka söderförort!?
Sofy: ja Ekerö är fint, ligger dock lite för långt bort för min smak, har dock jobbat där! Äldreboendet kullen.... Suck de värsta månaderna i mitt liv!!
Men det är nog skillnad när du kommer där ifrån och underbart med hus när man bildar familj, tänk bara öppna altanen och släppa ut Devin och leka! Skönt för honom att slippa sitta och hacka i asfaleten med spaden, nu kan han ju gräva i en sandlåda!
Sofy: jo då kullen var jag på för ca 5 år sedan. Blev störtkär i min sambo på gran canaria i december och juni tog jag första "bästa" jobbet och flyttade upp hit! ångrar det inte en sekund, dock så ångrar jag jobbet lite men efter några månader fick jag ett vik på barnkortids i kärrtorp, underbara jobb!!!
Kerstin är kvar stackarn, har en kompis som fortfarande jobbar kvar där, men hon är inte glad på stället vill jag lova! Jag vara bara på violen (den värsta avdelningen med personal) känner inte igen namnen du skrev när jobbade de där? Vart var du när du var där? Träffade du en liten kille från typ chile eller nått med maaaaassor med energi som hette Emi?! Vilken nostalgi det blev nu
Telge: jo hon på apoteket varnade för trötthet men det känner jag inte av ett dugg just nu! Tog en tablett dirrekt vid 13.30 och har nu hunnit dammsuga hela lägenheten, städat hela toa och köket. Kan tillägga att jag inte städat sedan i sommras (har städerska som kommer och städar åt oss lyx javisst!) så tydligen kan man bli pigg av tabletterna oxå!
men det värsta av klådan är borta!!!!!! Klart det kliar men till en rimlig nivå, nu behöver jag inte längra sitta med en gaffel och klia!
Kramar till ODD och stackars lille Vidar! Hoppas han snart blir bättre!!
Pinklove: hur mår du? Ingen mera slemmis? Eller massa värkar?
Pinklove: mår nog som dig.. Ganska så labil faktiskt, började böla när jag tog en promenad till Apoteket innan, bara sådär, så rann tårarna och gick inte att stoppa! På nått sått så känns det som om det inte kommer komma någon bebis, varje dag som går känns det som om bebisen kommer längre och längre ifrån, jag vet helt sjukt och egentligen inte alls sant.
Tabletterna funkar helt okej!
klart det kliar fortfarande men inte i närheten av den hemska klådan jag hade innan! Kanske att jag får sova inatt! (förutom kissepauser, förvärkar och ont i kroppen då) men bebisen är så rolig, varje gång jag kliar på magen blir det en himla fart på honom!
måste vara ljudet
Sofy; lite äckelvarning först! Kunde inte låta bli att googla... Men testa googla-bilder slempropp så finns det några grisiga saker att titta på... Antar att du inte är en av dom som drar sig för att kolla
Funkar även med det engelska order mucus plug....