Plus igen efter mf/ma
Va faan varför kollade jag på detta!? Är ju livrädd för att föda nu! Pinklove: titta INTE på detta förens efter din förlossning säger jag bara! Tårarna bara sprutar på mig nu.....
Va faan varför kollade jag på detta!? Är ju livrädd för att föda nu! Pinklove: titta INTE på detta förens efter din förlossning säger jag bara! Tårarna bara sprutar på mig nu.....
Gulle du pinklove! Älskar ju alla sånna program, men nu såhär när man går på övertid så var det inte alls kul att se när det slutar i akut snitt... Stor risk att det även händer en själv då vi vet att mini istället är en MAXI! Nej nu ska jag bara titta på tecknat tills maxi är här!
Din förlossning kommer oxå gå STRÅLANDE!!! KRAM
Pinklove: hoppas och håller tummarna på att alvedonen inte alls hjälpte utan att du nu andas dig fint igenom varje värk!!
om inte så hoppas jag att du fått sova några sköna timmar!
Inatt har jag sovit GOTT!! det var länge sedan jag bara varit uppe 4ggr för att kissa och knappt några förvärkar och bara lite kliande. Tack tavegylen som jag tror hjälpte mycket.
Här är det lugna gatan, så ledsen 3barns mamma men ingen vattenavgång eller värkar... Bara en massa borrande neråt av maxi i magen.
Har sovit 1 timme nu, fick ju gå upp tidigt för att ta blodprovet i morse, vaknar av att telefonen ringer. Åter en som ska kolla om jag är hemma och tjata om bebisen! Behöver jag tillägga att jag inte svarade? Suck... Tänk om de ska hålla på såhär till 42+0!? kommer ju bli psykiskt knäckt av allas ringande och smsande...
Pinklove: fasiken oxå att alvedonen hjälpte! Nu är det riktiga värkar vi ska ha, annars får det vara!!
Prommis: håller tummarna på att allt ser underbart bra ut idag! Ser fram emot en bild på din bebis!
Sötfilur: vi kommer att åka till spanien i september, då kommer maxi vara 6 månader, ser inget problem med det, kanske inte blir som när vi åker själva, men vad gör det? Bara lite mer som som ska packas
Pancakes: ja det skulle vara något! Dock är jag för snäll för att kunna skriva en sån sak... Lixom inte min melodi. Men va faan, klart jag ska skriva det! Så nu ska jag fixa det och hoppas på att slippa lite av tjatet!
Sötfilur: vi ha några vänner som har lägenhet där nere så den kommer vi låna. Fullt utrustad så det kommer vara som "hemma" för oss. De har själva barn någon månad äldre än våran så säng, vagn ja det mest kommer finnas där så det behöver vi inte tänka på.
Ang byxor så har jag aldrig kunnat ha mudden uppe, tidigt fick jag massa SD av dom och nu går de inte vika upp för magen är så stor. Har ett par tights och ett par mjukis bara som jag änvänder, de andra skär bara in under magen och gör ont... Får kanske använda dom efter förlossningen istället!
Redan fixat pancakes
fuck bli lite halvt spydigt men va faan orka. Skrev - nej ingen bebis idag heller (han har fortfarande 11 dagar på sig) återkommer när han är här. Nu åker ljudlöst på!
Hoppas någon fattar vinken!
Prommis: va härligt att höra! Grattis! Då kan du berätta på jobbet nu ju!
Hoppas allt går smidigt och bra för dig färnevik! Inte ett dugg avis.......
Åter igen dax att sova, sovit mest hela dagen men är så sjukt trött, tabletterna? Inte mycket känningar av att det är förlossning på G heller, bara slö bebis, så nu har jag gett upp hoppet. Kan tavegylen påverka bebis oxå så att han oxå blir trött och slö? Någon som vet?
Safireee: wihooooo!!! Underbara nyheter! Härlig inställning du har, fortsätt med den för nu kommer det bli en helt perfekt liten bebis!
Happi; vart är du? Nu är det du som jagar upp oss alla här inne!
Ego; sitter nu på spec-mvc nyss gjort ctg och tagit blodprov för havandeskapsförgiftning. Högt bltr, protein i urinen, höga hjärtljud, kliandet på magen... Väntar nu på att läkaren ska ha tid för mig...