Inlägg från: Smålands jänta i storstaden |Visa alla inlägg
  • Smålands jänta i storstaden

Plus igen efter mf/ma

Hemma

Lämnade blodprov som de inte hittar svaren på, de har inte en aning om vart de skickat svaret... hmmmm men kliet på magen är med största sanolikhet bara i huden, tavegyl och hydrokortisonsalva för det.

Blodtrycket var fortfarande högt men bara högt i överkant? men jag mår ju bra, ingen huvudvärk, flimmer eller ont i övre magen så det känns ganska okej ändå.

Träffade nog huddinges skönaste läkare tror jag Pernilla nått tror jag, hon ville oxå kolla tappen mest bara för att kolla lixom...

nu till det roliga!

När hon skullle kolla tappen tittar hon skeptiskt på mig och frågade ifall jag har några SD eller så, - jo lite ibland men inte så farligt svarade jag.. hon kände lite till och tittar på mig och sa att - du är ju helt utplånad och öppen 3cm!  Jag kan känna hinnorna här ju! du är förstföderska och ska känna det här sa hon! haha inte jag inte... Sen gjorde hon en hinnsvepning som hette duga (enligt henne själv). Rekomenderade AIK hockey ikväll, springa lite trappor, sexa och lite champange Skrattande Har det inte hänt något på fredag så kommer de ta hål på hinnorna och då kommer det troligen inte behövas något dropp. låter som en toppen idé tycker jag då bebisen är stor och naturliga värkar är bäst!

Jag lovar huddinges skönaste läkare!!! så nu är jag ganska så lättad, vet ju att senast fredag kommer jag få hjälp!

Hehe va ni är härliga! Men riktigt skönt känns det trodde hon skulle säga att hon aldrig kännt en så lång och sluten tapp när hon kollade så på mig! Nu håller vi tummarna på att det startar innom det närmaste! Behöver jag tillägga att slemmisen nu är ett minne blott?

Färnevik: låter tufft för dig men vet att det hade varit tufft för dig vilket som! Hoppas allt ser bra ut och att de kan ta hål på hinnorna imorgon så får du snart träffa din lille Tilde! Kram

Blir en tur tur till FL strax. Tommys reaktion när vattnet gick: jävla hund jävel! Haha han trodde hunden pissade inne men insåg snabbt att en chihuahua inte pissar så mycket! mensvärk som kommer och går så kanske att vi får träffa våran skatt idag!?

Grattis färnevik! Underbart att det gick så bra för er!

Även min lille Charlie är här, kom 00.15 inatt men vill inte skriva om förlossningen förens pinklove fått sin skatt! Gick inte riktigt som planetat men nu mår hela familjen bra med tanke på omständigheterna!

Tänkte ni kanske vil gissa på längd och vikt såhär i väntan på förlossningsberättelsen!?

Nu är det din tur att föda pinklove!!! Håller tummarna på att det inte är alls långt bort för dig!

Kort uppdatering från oss: Charlie ligger sedan igår kväll på Neo, snabbandad och förhöjda infektionsprover. Lungröntgen såg okej ut men de vill ha honom under kontroll.

Jag som trodde att jobbig graviditet

Pinklove!!!! Underbara grattis till Matilda!! Så fint namn ni valt, Matilda och Charlie passar bra ihop, få fixa en data om ca 18 år för dom

Vill oxå gratta till lyckade VUL och KUB! Har ej hunnit läsa igenom allt men tjoa till om jag missat något!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma