Plus igen efter mf/ma
Hemma
Lämnade blodprov som de inte hittar svaren på, de har inte en aning om vart de skickat svaret... hmmmm men kliet på magen är med största sanolikhet bara i huden, tavegyl och hydrokortisonsalva för det.
Blodtrycket var fortfarande högt men bara högt i överkant? men jag mår ju bra, ingen huvudvärk, flimmer eller ont i övre magen så det känns ganska okej ändå.
Träffade nog huddinges skönaste läkare tror jag
Pernilla nått tror jag, hon ville oxå kolla tappen mest bara för att kolla lixom...
nu till det roliga!
När hon skullle kolla tappen tittar hon skeptiskt på mig och frågade ifall jag har några SD eller så, - jo lite ibland men inte så farligt svarade jag.. hon kände lite till och tittar på mig och sa att - du är ju helt utplånad och öppen 3cm! Jag kan känna hinnorna här ju! du är förstföderska och ska känna det här sa hon! haha inte jag inte... Sen gjorde hon en hinnsvepning som hette duga (enligt henne själv). Rekomenderade AIK hockey ikväll, springa lite trappor, sexa och lite champange
Har det inte hänt något på fredag så kommer de ta hål på hinnorna och då kommer det troligen inte behövas något dropp. låter som en toppen idé tycker jag då bebisen är stor och naturliga värkar är bäst!
Jag lovar huddinges skönaste läkare!!! så nu är jag ganska så lättad, vet ju att senast fredag kommer jag få hjälp!