Odetta skrev 2011-01-19 15:05:34 följande:
Ego:
Nu är allting klart typ. Det enda som är kvar är att ta bilbarnstolen till grannarna så de kan hämta lilleman från dagis i morgon om det blir igångsättning. Men det är allt. Mannen fixade matlådor till lilleman (han är ju allergisk) så grannarna och svärmor behöver inte bekymmra sig över att laga rätt mat till honom och vi behöver inte vara oroliga att han får i sig fel

Sedan är all tvätt tvättad och vikt, städat i hela huset och damsugit med. Och nya sängkläder i sängen. Allt detta hann jag med igår.
Vet ni vad jag gjort idag då? Haha, absolut ingenting! Jag sov middag i 3 timmar....sköööönt
Sedan har jag varit i kontakt med tv-människorna. Dem kanske ska vara med på läkarbesöket i morgon också. Få se hur jag känner då. Vi ska få träffa en manlig läkare och inte en av våra ordinarie...och jag har lite svårt för manliga läkare. Det är faktiskt typ det enda jag känner stress inför när det gäller morgondagen...
Och förlossningen. Alltås...om vi inte sätts igång i morgon kommer jag att gråta. Jag sov knappt något alls i natt för jag hade så ont i fogarna efter gårdagens städning. Men sätts vi igång så är det ren LYCKA!!!! Förlossningen är det första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag tänker på när jag somnar. Jag ser så grymt mycket fram emot den!!! Som jag sagt förut...det är så grymt häftigt att föda barn
JAG ÄR REDÅ
I morgon klockan 11 är läkarbesöket. Jag hinner nog inte logga in något i morgon, men datorn följer med
Nu ska jag se om jag får in den sista magbilden i datorn också....*kram*
Varför kamera män med ?
hihi spännade !!!
Fan jag är inte häller inne imon sk atill sjukhuset förlossningen och göra hörseltest på Elias men när jag ändå är inne går mina tänkar för dig gumman!!
Tänk där ligger du imon och har ONT hahahahaha och får lustgas dropp och massa men fan vad härligt att veta att imon gör det ont men imon eller ja i natt eller det beror ju på alla är olka men den 21 jan 2011 är du mamma IGEN till en bebis HOPPS bara dom ger dig igångsättning imon hopas du är mogen nog
Men vi alla kommer att tänka på dig.
Jag ska till och med äta på macdonals imon och fira med en glas imon för din skulle imon är det fan i mig DIN dag och ingen kan ta din dag ifrån dig !!! INGEN
Vi ska till sjukhuset kl 10.00 hihi