Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

Tempen ska den vara hur hög då när man är gravid och hur ska den vara när man inte är gravid ?
    Min temp var ca 37 som gravid och nu är den bara 36,5 testade mig precis ..
    Jag har inte tempat mig nu alls då elias kom till värden skulle testa mig nu i more men glömde !!
    3 barn att ha hand om en till FYFAN jag kommer dö då !!
    Hur länge ska jag vänta på att mensne kommer om den nu fan vill komma !!
    Ammar typ inget längre ger bröst då o då han får ersättning nu deltid haha

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    Havsklippa:
    Ja misstänker en fjärde är inte glad alls förlåt men vi väntra vi och ser efter bara.
    Ja tempen är olika på oss alla bara vänta och se SHIT jag är nervös.
    Tänkte göra så att jag väntar till 28:e och testar mig sen.

Hur går det för dig vännen jag håller tummar och tår det är du som ska få en bebis i din magen och inte jag utan ni ska få ett syskon det är ni värda mitt hjärtaHjärta
  • 3 barns mamma84
    Dag och natt skrev 2011-02-05 18:14:13 följande:
    Sofy: Oj oj oj!! Hoppas allt går bra! De verkar ju ha stenkoll på dig i alla fall. Glad

Sugarrush: Verkar inte som din (och min..) dröm gick i uppfyllelse just nu för det verkar som att mensen har kommit igång nu. Konstigt nog har jag nästan inte ont alls och jag har alltid haft väldig mensvärk tidigare. Kroppen är sig inte lik helt enkelt! Jag hade ju riktigt ont i magen vid ÄL nu och det har jag aldrig haft tidigare.

2 (3) barnsmamma: Åh förstår din situation och att det känns alldeles för tidigt för en till liten. Hoppas att det inte är något då även fastän du misstänker det. Hjärta Varför väntar du så länge med att testa dig? Tror du att det kan visa positivt även för din förra graviditet fortfarande? Kram!!
    Det vet jag inte :-/ jag var med om något igår !!
    När jag var på toan innan läggdags då kollade jag på pappret och såg liiiiiiite rosa/vitt på pappret jag trodde genast det var mensen och torkade igen men inget kom jag tog pappret och stopade liiite in i vaginan för att se om det skulle komma mer men nääääh :-/ satte på mig binda men näääh och över natten och sitter fortfarande här men nääääh inget alls..
    Vad är detta ???
    Är det nidis eller mens eller vad ???

Sen fiser jag MASSOR precis när jag blev gravid med elias det var ett tecken för mig fes och fes och fes shit jag måste mår ett neg test när jag testar mig..
  • 3 barns mamma84
    Längtan efter liten skrev 2011-02-05 15:26:08 följande:
    oj tror du att du redan är gravid?
    har du hunnit fått din mens efter förlossningen?
    Tror det blödde fram o till tills elias var 4 veckor ca
    Men läkaren sa till mig man behöver inte få sin mens efter avslaget för ägglossningen kommer efter avslaget har slutat och ja jag hade kraftig ägglossning shit det bara ran i byxan på mig

kände på tappen för 2 dagar sen ja i fredags och jag kände den var stängd mjuk/hård långt upp och framme ej bakåt men jag kände efter på förmiddagen ca det ska man ju göra på morgonen ..

nu bara vänta o se shit
  • 3 barns mamma84
    Dag och natt skrev 2011-02-04 22:30:10 följande:
    Tack Cat! Glad att se dig också! {#emotions_dlg.flower} Tänkte flera gånger att jag skulle skriva till dig eftersom du gått igenom samma sak men man funkar liksom inte i början. Man orkar ingenting, orkar läsa mail men inte skriva själv, orkar svara i telefon men inte ringa upp själv... Att ringa själv har faktiskt tagit längst tid. Men det känns lite lättare nu. Har du kontakt med t.ex. Små änglar? Jag har tänkt att ta kontakt så småningom, just som du säger så behövs stödet även vid nästa graviditet.

Måste bara berätta att jag fick en liten brun flytning idag. 9 dagar efter vad som verkar ha varit ÄL.... det skulle kunna vara en nidblödning! Ja herregud, HOPPET är verkligen det sista som överger människan eller vad säger ni... Glad 
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    HOPPAS JAG HÅLLER TUMMARNA FÖR DIG !!!!
    HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta
  • 3 barns mamma84

Tjejer jag fick min MENS !!!! yess !!!!

• 3 barns mamma84

Tack ska ni ha Flickor ja tänka sig tänk att man blir så glad är lika glad idag och då jag fick ett + haha sjukt !
    Ja piller blir det här

• 3 barns mamma84
    kajsalisa skrev 2011-02-06 17:31:39 följande:
    Puh, äntligen hemma efter en helg hos mina föräldrar. Lillfisen har varit fantastisk i bilen. Stannade en gång på väg dit, och nu på hemvägen sov han hela tiden, 3 timmar. Plutten då... Nu vill mamma bara pussa på honom hela tiden...
    Hoppas ni haft en bra helg. Grattis (antar jag) 2-barnsmamma till mensen...
    Kram på er!
    3 timmar wow vad kul att ni bara stannade 1 gång hihi
    Vi åker 1 timme till affären Tyskland och helt okej att åka dit och hem och det är 1 timme dit han sover och sover i bilstolen när vi handlar oc sover fortfarande när vi kommer hem ca 3-4 timmar beror på hur 2:a två är jobbiga eller snälla.
    Om dom är jobbigare tar det längre tid att handla haha men om dom är snälla går det snabbare för oss.

Vi ska åka till sverige 20 april det är måååånga timmar med bil från Dk till Sv .. få se hur elias klarar detta då.
  • 3 barns mamma84
    Dag och natt skrev 2011-02-06 19:10:04 följande:
    Söt du är! Och vad skönt att du fick mensen! Men jag fick mensen också och i mitt fall tyvärr. Känns ändå skönt att kroppen är "tillbaka" på ruta ett nu så jag har ett datum att utgå ifrån - det blir väl alla bm glada över om man sen kommer och säger att man är gravid. Flört
    Åh gumman jag säger grattis till mensen för dig för nästa månad FÅR jag säga grattis till graviditeten
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma