• Evve81

Havsklippan:Åh vad skönt för er!

Mimmi: det är alltid värtt att testa alternativ medicin men om man äter nåt är det av min erfarenhet ingen hit att blanda med "sjukvårdsmedicin" om du förstår hur jag menar

• Evve81
    Mamma till W skrev 2012-01-21 07:30:01 följande:
    Wohoo! Wilda sov hela natten och nu är febern borta. Har bara en spänningshuvudvärk som heter duga!
    skönt!

Telgebo: Allvarligt men visst kan cykeln rubbas och har du blivit gravid under en "säker" period så är du ju inte den första. Är väl inte så länge sedan du skrev att du längtade efter att bli gravid igen?? Har du ändrat dig?
  • Evve81
    Mamma till W skrev 2012-01-21 09:21:12 följande:
    Evve81: inte trodde jag att jag skulle bli så risig av lite dropp men tydligen! "influensa" två ggr på en vecka kan ju inte vara annat än biverkningar. Hade förberett mig den där tröttheten du förvarnat om och ja den fick jag med. :)
    Ja de gånger jag fick droppet på morgonen och skulle jobba efter  var INTE roliga!
  • Evve81

Telgebo: Men är du helt säker på när du hade ÄL? Eller det kanske alla utom jag har för jag har verkligen ingen aning och har aldrig haft om när jag har ÄL.....

• Evve81

Dag och natt: Det är ju oftast plogat även i Sundsvall eller ska ni gå i skogen? Vi har en brio gammal men med lufthjul och jag bor ju 10 mil ovanför sundsvall. Vi har tom fjällvandrat och dragit den över en myr. Vi är super nöjda med den!

• Evve81
    Mamma till W skrev 2012-01-22 17:22:20 följande:
    Just det... Karpaltunnelsyndrom är väl kortfattat så att det sväller i handleden så nerver hamnar i kläm vilket leder till att man får ont och så kan fingrarna domna bort. Väldigt vanligt vid graviditet.
    Jag hade det med äldsta barnet och det försvann rätt fort efter förlossningen!
  • Evve81
    Mamma till W skrev 2012-01-22 18:44:33 följande:
    Lite kul. Har en bekant som sålde sin knallrosa bugaboo till ett par som fått reda på rul att de väntade en flicka.

Nu har bebisen kommit och ut kom... En pojke!
    Hoppsan ännu ett bevis för att man inte ska lita på UL.
  • Evve81
    Mamma till W skrev 2012-01-22 19:13:14 följande:
    Haha ja. Fick iaf maken till att erkänna att det nog är bra att inte veta. :) då kan det inte bli fel. :)
    Ja för hur välkommet ett barn är oavsett kön så blir det ju ändå väldigt konstigt om man tror att det är en tjej och ut kommer en kille...
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma