Inlägg från: Pancakes |Visa alla inlägg
  • Pancakes

Plus igen efter mf/ma

Muffe skrev 2011-04-05 12:57:42 följande:
    Någon som vet var man kan hitta söta filtar på nätet, gärna med nallar eller hjärtan på?
    kollar runt som en galning med hittar inget. ... nu beställde jag en regnbågsrandig från Villervalla iaf... den var söt! :)
    Jag köpte en på HM som jag tyckte var fin. En bomullsfilt med pandor på.
  • Pancakes
    needtobreathe skrev 2011-04-05 15:24:55 följande:
    Haha känns ingenting än.. har inte fattat att ja e gravid ;)
    Nej, visst är det svårt att fatta!! Jag tror inte man fattar förräns bebisen ligger där liksom. Jag har liksom inte tagit in att vi snart är tre i familjen, inte bara tillfälligt utan permanent liksom.
  • Pancakes
    needtobreathe skrev 2011-04-05 15:43:27 följande:
    Nä de e helt sjukt.. tror inte vi fattar de förrän han är ute.. eller så kommer de när vi kliver in på förlossningen haha! ;) Men de blir nog bra! Ibland kommer en panikvåg över mig.. typ "vafan har ja gett mig in på.." men de löser sig! Tror alla känner lite så ibland ;)
    Absolut, det gör vi nog alla. Ibland känns det hur lugnt som helst men sen när man tänker på VAD det är som ska ut VAR kan man lätt bli lite svettig :)
  • Pancakes
    kajsalisa skrev 2011-04-05 16:32:07 följande:
    Sådärja Pancakes. Där slog du till och prickade in inlägg nummer 18000. Shit va vi har skrivit sen jag startade tråden för nästan ett år sedan....
    Hoppsan! Var är mitt pris??? Glad
  • Pancakes

Hejsan på er! Väldigt mycket på jobbet idag så har inte hunnit sitta och roa mig med er :) Hoppas ni mår bra!
    Pannbiffar lät gott, det ska jag också ta och göra nån dag!

• Pancakes

De är helt underbara Odd!!!

Tänk att vi ska få vara med och se när den lille kommer till världen på måndag! Ser fram emot det!

• Pancakes

Är du igång igen nu, Telgebo?? Det här har alltid varit en mysig och stöttande tråd utan tillstymelse till tjafs, kan den inte få fortsätta vara det? MCT försökte bara stötta dig, det är fullkomligt uppenbart för alla oss andra. Hon var inte det minsta taskig mot dig.

Jag har försökt ignorera sånt här tidigare men nu orkar faktiskt inte hänga i tråden längre om det ska vara sånt här tjafs var och varannan gång man loggar in. Det är väldigt tröttsamt att läsa.

Kram på er tjejer! Jag går och sorterar fakturor eller nåt nu..

• Pancakes

Lycka till Sofy! Kommer tänka på dig en massa på måndag! Det har varit jättekul att följa dig hela den här tiden. Jag kom fram till att jag hängt i tråden, eller snarare trådarna för det är ju flera stycken, i precis ett år nu. Mitt missfall var precis ett år sen och då joinade jag. Oj,v ad tiden går..

• Pancakes

Vad trist...jag kan inte kolla bloggar på jobbet för sånt är spärrat som "underhållning" och det är ju på jobbet jag sitter framför datorn. Men ska gå in och spana in Sofy på måndag hemma i alla fall :)

• Pancakes
    FruW skrev 2011-04-07 09:33:07 följande:
    PC, måste va skönt att vara höggravid på årsdagen!! Så hade jag önskat att det va för mig, inte att man fortfarande stod kvar på ruta 1! Fast jag har ju gjort utredning o kommer få hjälp, så det är ju iaf några små steg framåt..
    Åh, Mimmi vad du är gullig alltid! Jag längtar så efter ditt plus och att du permanent kommer över till den här tråden!!! Du förtjänar det verkligen vännen! Skönt att ni fått utredning och hjälp! Det känns ju som att det löser sig för det allra flesta så fort man får hjälp. Det är nog värre för de som aldrig ens lyckats bli gravida överhuvudtaget, än de som blir gravida och får missfall. Snart är det din tur!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma