Plus igen efter mf/ma
kollar runt som en galning med hittar inget. ... nu beställde jag en regnbågsrandig från Villervalla iaf... den var söt! :)
Hejsan på er! Väldigt mycket på jobbet idag så har inte hunnit sitta och roa mig med er :) Hoppas ni mår bra!
Pannbiffar lät gott, det ska jag också ta och göra nån dag!
De är helt underbara Odd!!!
Tänk att vi ska få vara med och se när den lille kommer till världen på måndag! Ser fram emot det!
Är du igång igen nu, Telgebo?? Det här har alltid varit en mysig och stöttande tråd utan tillstymelse till tjafs, kan den inte få fortsätta vara det? MCT försökte bara stötta dig, det är fullkomligt uppenbart för alla oss andra. Hon var inte det minsta taskig mot dig.
Jag har försökt ignorera sånt här tidigare men nu orkar faktiskt inte hänga i tråden längre om det ska vara sånt här tjafs var och varannan gång man loggar in. Det är väldigt tröttsamt att läsa.
Kram på er tjejer! Jag går och sorterar fakturor eller nåt nu..
Lycka till Sofy! Kommer tänka på dig en massa på måndag! Det har varit jättekul att följa dig hela den här tiden. Jag kom fram till att jag hängt i tråden, eller snarare trådarna för det är ju flera stycken, i precis ett år nu. Mitt missfall var precis ett år sen och då joinade jag. Oj,v ad tiden går..
Vad trist...jag kan inte kolla bloggar på jobbet för sånt är spärrat som "underhållning" och det är ju på jobbet jag sitter framför datorn. Men ska gå in och spana in Sofy på måndag hemma i alla fall :)