Plus igen efter mf/ma
Stort grattis Sofy!!!!!!! Vad underbart att komma in och läsa detta! Bra kämpat!
Kramar till dig och den lille!
Stort grattis Sofy!!!!!!! Vad underbart att komma in och läsa detta! Bra kämpat!
Kramar till dig och den lille!
Men åååååh, så söt han är Sofy! Instämmer med att man känner igen honom från 3D-bilderna. Stort grattis till er fina kille!
Neeej, vad är det för blödningar Safiree och Sugarrush fått nu då?? Förstår att ni blir rädda men ni har båda gått så himla långt nu och fått se bebis på ultraljud så det är säkert bara slemhinnor. Åker ni in och kollar ändå?
Sofy, helt undrebar bild! Så jäkla söt är han! Åh, vad man längtar nu. Känns helt overkligt att man snart är där själv och har en sån där liten söt sak!
Helt galet vad han är lik sig från 3d-bilden på den där bilden. Häftigt!
Så lite så :) Kul att det funkar med träning för dig! Det känns som det bara är fördelar med det! Jag trodde inte jag skulle vara så här pigg och totalt utan krämpor i snart vecka 34, blir nästan misstänksam men väljer att tro att det är träningens förtjänst.
Nej, att ligga på mage slutade jag med tidigt också, inte alls skönt.
Ja, magträningen blir jätteskum efter ett tag. Var på body pump igår och tränaren säger hela tiden "känner mig magstödet?" och "ljuda S för att få med magen" och jag KAN verkligen inte. Det finns inga magmuskler där liksom. De är väl undantryckta nånstans :)