rontgensyrran skrev 2010-07-17 10:02:09 följande:
ODD, jag hoppas verkligen ditt ex tar sitt förnuft nån gång till fånga. Det finns ingen möjlighet för dem att kanske ha ett sommarlov i Sverige framöver?
Mabaja, du verkar ha haft det rejält tufft när du vuxit upp. Härligt att din man går och funderar och planerar. Det gör även min, han var inte sån under min förra graviditet som slutade i MA.
Shit vecka 30 du har verkligen kommit en lång bit på väg! Jag är i v 16(15+1) idag och tycker att jag kommit långt ;P
Ja vecka 30 är en bit! Men känns inte som att man gått sååååå länge! Eftersom jag inte gått upp massor i vikt. Magen har blivit större och brösten med, men that´s it. Har inte satt på mig extrakilon nån annanstans. haha. Jag tror att min bebis dessutom har lagt sig tillrätta nu för sparkarna kommer på samma ställen varje gång. Låg med huvudet neråt och på ul i tisdags så frågade hon mig om jag verkligen hade 11 veckor kvar för att huvudet var sååå långt nere. Sen mätte hon och fick mig nio dagar längre gången än vad rul säger.
Jo det har varit tufft att växa upp, men jag försöker att se det som så att jag fått mer livserfarenhet. Visst jag har svårt för fulla människor, är det konstigt när jag blev fosterhemsplacerad pga mammas alkoholism? och polisens alla hembesök fredag och lördagnätter. Så jag dricker inte själv och trivs med det.