Odetta skrev 2010-08-03 13:49:17 följande:
Pinklove:
Skönt att höra att allt är bra vännen! YEAY för lyckade VUL säger jag bara! *kram*
Ego:
Visst har jag berättat om mannens bror och fru som väntade barn? dem som kom 2 veckor efter våran skrapning och berättade att dem oplanerat blivit gravida? Och som vi sedan dess har sagt upp bekantskapen med?
I alla fall...dem fick en pojke i morse.....och jag är sååååå glad att dem fick en pojke och ingen flicka. Usch vad elak jag känner mig.
Grejjen är den att på min mans sida har det inte fötts ett endaste flickebarn på typ 57 år...alla får bara söner! den sista flickan som föddes är min mans faster och hon är 57 år gammal (tror jag). Hon fick en son som har fått en son. Mannens farbror har fått 2 söner, mannens pappa fick 2 söner som den ena nu altså har fått 2 söner och vi, som fått en son. Jag vet att både mannens faster och mor har upplevt mf...så man börjar ju undra om dem ens kan göra flickor i den familjen.
Och vi vet ju inte vad våran är för sort och visst tusan blir jag lika glad om det är en lillebror, men visst vore det coolt om det är en lillasyster? Då skulle vi få den första flickan på 57 år! Och är jag helt ärlig så hoppades jag att mannens bror och fru inte skulle få en tös....det hade varit så typiskt. dem som inte ens önskade sig ett barn till...men nu fick dem en pojke till så nu är det vi som har chansen på första flickan.
Och ja, jag vet att jag nog är lite töntig....tycker ni att jag är töntig? Jag får skylla på hormonerna i så fall
Den 18/8 har vi nästa UL...då ska vi fråga igen (frågade sisst, men det var för tidigt att se...vi kollade, men det gick inte)
Spännande det där
*kramkramkram*
Jag har också en sån historia! :) På min svärfars sida är det precis likadant. Är generationen före min mans farfar som det kom en flicka senast. Gissa vad vi vill ha? =) Och han är 81 år i år. Min man är osäker på om det var män eller kvinnor innan hans farfar så kanske ännu längre historia med män. :) Gissa om min mans farfar är trött på att hela tiden få höra "jag har fått en pojke". haha.
Happiness: Det löste sig efter lördagen. Eller han fick smöra som attan i söndags (det är hans sätt att be om ursäkt). Han fixade och donade och gjorde ALLT jag sa till honom att göra! HAHA. Så vi är sams..
Nu är jag uppe i Dalarna på jobb! Jag är sååå trött. Har varit i Rättvik hela eftermiddagen och kvällen på Classic Car Week med min brukare och hon har inte varit den roligaste, sovit två timmar inatt så antingen somnar hon eller så gnäller hon när hon blir såhär trött! Men nu ska hon banne mig sova inatt. Sitter och plågar henne på toaletten just nu (så jag slipper något otrevligt toabesök mitt i natten när JAG är som mest död). haha. Fullt upp denna vecka, hur ska jag orka! :) Bara 65 timmars arbete fram till fredag. och ansvar dygnet runt!